• Kia 28

Nån som testat negativt men ändå vart gravid, en bit in i graviditeten?

Jag ska alltså vara v 5+3 nu, testade nu och negativt...På akuten testade de svagt positivt men sa att antingen hade jag nyss vart gravid och fått missfall eller så är jag bara det att de testade för tidigt, det var den 16/8 alltså 8 dagar sen nu....Så deppig att jag inte orkar nånting...Nån som kan uppmuntra mig?

• Svar på tråden Nån som testat negativt men ändå vart gravid, en bit in i graviditeten?
  • Lola Jämtland

Jupp! Jag testade neg 3 ggr...Gick till en BM o testade och fick då ett plus.
    Visade sig att jag var i v 12.

//2 dagar kvar.....
  • Kia 28

Okay för jag har ju spänningar i magen, typ mensliknande värk, och brösten är större och magen...Extrem trött..Av och till visserligen har jag sovit lite dåligt men ändå..Vilka symtom hade du i början av din graviditet?

• Kia 28

Jag fick ju ont värre än mensvärk och blödning 16/8 så jag vet inte...Hoppas jag ändå fick behålla barnet...

• Lola Jämtland

Jag hade inga alls förutom att min mens försvann men det kan den ju göra ändå lixom...

//2 dagar kvar.....
  • Kia 28

När testade du först, vid mensdags? Sorry alla dessa frågor....

• Kia 28

ja ja, bara att vänta då, se om mens kommer eller inte......

• P med W F J

Hej vännen. Kan du inte göra ett VUL?. Annars är det nog bara att vänta snällt.

Med mitt sista barn var jag nog i vecka 7-8 innan jag visade positivt...3 test negativt innan...kanske kan det muntra upp lite?.

• Kia 28

Läkaren ville inte slösa sin tid på att göra VUL på mig ska stämma honom..Tror jag, åtminstone kontakta landstinget och kräva att slippa betala räkningen på 300..... Jo tack, det uppmuntrade mig. Då kan jag vänta en två veckor till att testa mig.

• P med W F J

*fnissar*...stackare...2 veckor är en evighet i din sits ju!. slösa tid på att göra ett VUL?..läkaren var en man va?

• Lola Jämtland
    Kia 28 skrev 2006-08-24 17:53:35 följande:
    När testade du först, vid mensdags? Sorry alla dessa frågor....
    Ingen aning....det är 6 år sen jag fick barn.....men helt klart var det efter BIM....sista gången måste ha varit långt efter....
    //2 dagar kvar.....
Svar på tråden Nån som testat negativt men ändå vart gravid, en bit in i graviditeten?