Skrock: nål och guldringar över armarna barnlös
Jag och min man har försökt att skaffa barn i över 2 års tid och nu börjar jag bli trött...har (jag vet att man inte ska skriva detta men...) faktiskt tappat hoppet....
Men men jag läste nyss ett inlägg om en tjej som skriver att hon alltid trott att hon aldrig kan bli mamma och att hon och hennes sambo har försökt i 7 månader.
Efter detta kom jag att tänka på att jag alltid har haft samma inställning efter det att jag var 14 år.....då gjorde nämligen jag och 12 st andra tjejer ett löjligt test med en tråd och en nål (eller om det var en guldring). Detta hölls över nedersta delen på armen och tråden med nålen rörde sig på alla tjejer....förutom när den kom till mig och stod helt stilla....det gör den än idag......att nålen inte rörde sig tydde tydligen på att jag skulle förbli barnlös......men på de andra tjejerna tydde de små rörelserna på pojkar, flickor eller tvillingar.
Är det någon annan som gjort detta....??? Jag tror egentligen inte på myter och skrock men varför verkar det att stämma in så korrekt på mig....någon annan som har samma erfarenhet som mig?
Hm kanske ett löjligt inlägg men detta var bara något som jag kom att tänka på.