• Mystrollet85

E de något som är fel?

Jag slutade me mina p-piller för drygt 2 år sen, men de har inte hänt något sen dess... Jag och killen har försökt nästan varje dag?! När jag skulle få min mens i Juni så kom den inte förens månaden efter samma datum, e de något som e fel? Hoppas att de finns nån som kan ge nått svar!? Ska kanse oxå säga att jag e överviktig men käpar me att gå ner i vikt!

• Svar på tråden E de något som är fel?
  • Angel 05

hej,hade jag varit er hade jag gått och kontrollerat er, ni kanske behöver hjälp på vägen... angående övervikten hade jag inte oroat mig så värst, har själv 2 kompisar som är väldigt överviktiga och de har båda blivit gravida.(fast jag har också hört att det kan vara svårare)
    Ge inte upp:)

• emelita

hej,,, jag slöt med peppiler när jag var ca 15-16år sen har min mens alltid varit oregelbunden,,o jag har aldrig blivit gravid..jag kämpar o kämpar,tur att jag ej blev gravid när jag var så ung..men att jag ännu ej blir det gör mig tokig,, min man är 27 o jag 20år vi har left hårda liv innan. men jag börjar hata mig själv för detta att jag ej blir mamma,

Svar på tråden E de något som är fel?