• Anonym

Finne vid underlivet?! Ej för känsliga

I förrgår märkte jag något som ömmade precis vid underlivet, vid sidan av slidan, och nu har den bara blivit större och större, och gör förbaskat ont, kan knappt gå :(
    den är jättestor nu, nästan som en potatis krokett..
    enda jag kan jämföra den med just nu
    så himla störigt..
    den går inte att klämma heller för bara man snuddar så gör det himla ont
    några tips på vad man kan göra?
    någon annan som haft det så?

• Svar på tråden Finne vid underlivet?! Ej för känsliga
  • Anonym

Har likadant!! Det är körtlar som sväller vad jag förstått. Har något latinskt namn.. Har en tråd i känsliga-kroppsligt om den!!!
    Återkommer med tråden!! (puffar upp den, den heter H.... nånting på latin)

• Anonym

du har inte rakat dig så att det kan vara ett hårstrå som växer inåt och som blivit inflammerat. Ibland händer det att jag fått nåt liknande så då har jag "opererat" själv

• Anonym

Tycker du ska kolla det hos en gyn akut. Börja inte pilla själv för att då kan man ju få läskiga infektioner...Kan ju vara allt från hårsäcksinflammation pga rakning till Kondylom.

• Anonym
    Anonym skrev 2006-07-27 19:34:04 följande:
    Har likadant!! Det är körtlar som sväller vad jag förstått. Har något latinskt namn.. Har en tråd i känsliga-kroppsligt om den!!!Återkommer med tråden!! (puffar upp den, den heter H.... nånting på latin)
    fy satan
    tack!
    har läst igenom!
    låter inte kul alls
    nu när jag läser det så kommer jag på att jag haft liknande i armhålan under graviditeten!!!
    så himla jobbigt..!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2006-07-27 19:34:38 följande:
    du har inte rakat dig så att det kan vara ett hårstrå som växer inåt och som blivit inflammerat. Ibland händer det att jag fått nåt liknande så då har jag "opererat" själv
    nej jag helrakar inte utan ansar bara lite då o då så jag har svårt att tänka mig att det skulle vara det!
  • Anonym
    Anonym skrev 2006-07-27 19:34:44 följande:
    Tycker du ska kolla det hos en gyn akut. Börja inte pilla själv för att då kan man ju få läskiga infektioner...Kan ju vara allt från hårsäcksinflammation pga rakning till Kondylom.
    kondylom kan de inte vara, är i fast förhållande
    pga rakning kan jag inte heller tänka mig!
  • majja1

Det är antagligen en fistel du fått.
    Dom uppträder i underlivet och kan bli väldigt stora och gör vansinnigt ont.
    Går det inte över så kan man få åka till läkaren och tömma dom på var.

• pusselbitar

Men du behöver inte ha rakat dig för att få en hårsäcksinflamation. Ibland gör håret så bara att det börjar växa innåt igen. Tycker du ska åka till gynakuten ocg be dom titta på det. Det behövs nog tappas på var eller liknande. Har en kompis som opererats flera gånger för just det

Lycka till!

Svar på tråden Finne vid underlivet?! Ej för känsliga