• Nokkan

Vi med prolaktionom fortsättning..???

Hej Tjejer, jag kan inte skriva mer på vår tråd, vet ni vad som hänt? Måste vi skapa en ny igen??Vår tråd är ju inte så lång ännu tycker jag...

• Svar på tråden Vi med prolaktionom fortsättning..???
  • zagolik

hej Nokkan....tur jag hittade hit....vi får väl fortsätta här. Jag kollade in våran gamla sida innan men den var låst:( det kan bero på att den varit öppen i 3 månader. Men vi kan la hänga här i stället:)

• Nokkan

Ja vi får hoppas de andra hänger på också så vi inte tappar alla spännande saker som händer. En till hade ju blivit gravid nu, så roligt när oddsen ökar eller hur?

• zagolik

ja,Bebbelängtan77 blev gravid. Så himla kul. Ja jag har verkligen hopp nu. Vill verkligen bara liksom få tebax min mens så att jag kan börja köra på igen. Någonstans mitt i allt så är jag så glad för att man har sånt stöd här. Att någon förstår. Min sambo är så orolig. Han är samtidigt glad som jag att vi vet vad som är fel nu. Men det är tufft att gå igenom. Hoppas att dom andra hittar hit ja....annars kanske vi ska länka till Jen,bebbelängtan mfl. ?

• Nokkan

Ja hur får vi hit de andra tjejerna då man inte kna skriva i den gamla länken längre??

• zagolik

jag har länkat hit i några av deras gästböcker....så kanske det sprids. Hur gör man annars. Är dålig på det. Behöver ju allas erfarenheter att läsa.....är sånt stöd.

• Matti2

Tack zagolik för länken. Även om jag inte skriver så ofta så brukar jag gå in och kolla hur det går för oss med prolaktinom. Mitt prolaktinvärde är ju nere i normala nivåer nu och vi ska göra vår IVF i augusti, så spännande!
    Hopaps det går bra för alla andra!

• Jen76

Hej tjejer och tack Zagolik för länken.

Hur går det för er?

Jag hade ÄL för ca 7-9 dagar. Och väntar nu inte på mensen:)

Matti2, du ska göra IVF? GRATTIS och lycka till med allt.
    Har du fått tillbaka din mens, efter att värdet gått ned?

Många kramar

• Jen76

En fråga igen...

Vet ni om man kommer fortsätta ha svårt att bli gravid när mensen kommit igång eller blir det normalt då.

ALltså kan vi med höga prolaktinvärden ha problem att bli gravida även om man får regelbunden mens??

Kram

• zagolik

Det var så lite så tjejer:) Hoppas det inte ställer till problem för oss Jen med att bli gravida. Hoppas på att det taagit sig för dig nu då....och att din inte mens kommer. Jag skulle personligen bli glad om imn kommer. Inte haft den på 6 månader...

åh,nu längtar jag till den 6 september då MR står på tur.

• Jen76

Zagolik, medicinerar du? Viljket värde har du?
    Hoppas du snart får medicinering. Efter ca 3 veckor med pravidelen kom min mens och bara 1 månad senare kom den igen:)
    Så det finns hopp:)

KRam

Svar på tråden Vi med prolaktionom fortsättning..???