• Peppan

Usch, vad jag har tråkigt!

Jaha, då sitter man här framför datorn. Själv på nyårsafton. Sambon fick alledeles för mycket snaps hemma hos min mamma tidigare idag så han sover nu. Vi skulle ha varit hem till svärmor ikväll tillsammans med sambons hela familj och ätit god mat och skjutit raketer, men, men. Nu blev det inte så. Får väl titta på "Agnetas smällkarameller" och se på fyrverkerier från fönstret.
    Nån mer vars alla kvällens planer gått åt pipan?
    Jaja. För att se nåt positivt så slipper jag i alla fall hålla mig vaken till tolv. Tror jag skulle haft svårt med det.

• Svar på tråden Usch, vad jag har tråkigt!
  • ika34

Hej!

Jag sitter åxå själv ikväll, eller nja nästan. Vi skulle varit på fest ikväll men både barnen och sambon ligger i flunsan tråkigt men det är snart en ny dag som tur är!

kram från
    Ika

• Knytets mamma

det kunde varit värre, du kunde varit nyopererad och fortfarande påverkad av narkosen och det roligaste du kunde komma på var att spela kortspel med din stackars uttråkade sambo som bara för att han älskar dig plågas igenom en nyårskväll på det viset. Så firade vi nyår 98/99.
    Nyår 99/2000 fick jag inflammation i brosket i näsan och hade dö ont i näsan som svullna och såg ut som om jag boxats.
    Nyår 2001/2002 var min sambo nere med Kfor i Kosovo och jag jobbade då som personlig assistent och lotten föll på mig att jobba nyårskväll/natt. Och det var döden i grytan, men å andra sidan var sambon ändå inte hemma ju.
    2002/2003 hade jag influensa, men kämpade tappert för att försöka vara med på kvällen ändå
    2003/2004 i år har vi bestämt att vi struntar i nyår och folk och fä och firar alldeles själva.
    Så kan nyårsfirande gå till*S*

Hoppas i vart fall att du får lite mysigt ikväll, och tänk på att du är inte ensam om att vara hemma på nyår.
    Sköt om dig*L*

• xena

håller med dej sitter oxå här helt själv ja förstås min lilla gosse är hemma men han sover som en stock somnade kl 7

min sambo är ute på fest så han ser man inte förräns imorronbitti

gott nytt år på er ändå

• discodivan

o min karl e oxå iväg på fest, vilka karlar vi har, tycker mest synd om dig Peppan.

• MalinI

Knytets mamma.. Det låter som om inte du skall fira nyår

• Jossebell

någon som fortfarande sitter och har tråkigt? kom in i chatten vettja. Här sitter vi ett gäng till som är lite offside ikväll!!!

• Knytets mamma

Malinl

Det verkar ligga något i det du säger*S*

Svar på tråden Usch, vad jag har tråkigt!