Gammaldags åkpåse efterlyses...
Nu börjar det bli kyligare ute och jag skulle vilja ha en sån där gammaldags åkpåse i manchester/fårskinn till min sittvagn...nostalgitripp nån som vet om det finns att få tag i?
Nu börjar det bli kyligare ute och jag skulle vilja ha en sån där gammaldags åkpåse i manchester/fårskinn till min sittvagn...nostalgitripp nån som vet om det finns att få tag i?
kika in på www.tradera.com där kan man hitta saker man letar efter ibland.
Jag har en gul!! Men fårskinn är det nog inte men kraftigare teddy kanske...o jag lovar dig att den kommer jag INTE att använda =)
jag har en, det är inte fårskinn utan nån sorts teddy i grön manchester. Men den säljer jag inte då jag har legat i den ;)
Men du kan ju prova tradera eller sätt ut en annons på www.libero.se eller blocket.
vi har en.. mörkblå manchester... jag hade gärna sålt den.. men killen vill ha kvar den*suck*;)
Nöstebarn www.nostebarn.se/default.asp&WMFT=D har åkpåsar i manchester med fårskinn
Blocket.se sök på fårskinn kanske....
kollat på tex myrorna?
här i växjö såg jag 2 st på bikupan (röda korset)
kram J
en sådan har jag...en senapsgul..så varm o go..min är 27 år gammal o lika välvårdan än..
Jag har haft en i brun manchester, läskig.
Tror att vi slängde den, om inte kan du gärna få den.
Kul med så många svar...jag hoppas jag hittar nåt som passar !
Tack alla!!!
Hej! Såg nå´t som kanske kan vara intressant på www.alltfordittbarn.se
En lammskinnsfodrad åkpåse. Kommer ej ihåg under vilken underrubrik den fanns, men sök på "åkpåse" så komer den upp. Kostade 1500:- Mvh Hejlis
Hej! Jag har en sån till salu!