• Nioli

Någon mer med behov av fokus ändring

Skrapades för 14 dagar sedan efter ma. Har 2 mf tidigare och inga barn. Behöver nu ändra fokus för att komma vidare. Kan inte längre tänka jag har fått mf igen. Utan behöver tänka JAG SKA HA BARN! Kan jag bli gravid, ska jag också kunna bära ett barn hela vägen ut (måste åtmindstone tro det tills annat är bevisat). Ska utredas efter semestrarna. Men kan inte vänta på det också, jag väntar JU på mensen.
    Någon mer med rädsla men ändå ett Jä...la anama?

• Svar på tråden Någon mer med behov av fokus ändring
  • rulltårtan

Jag känner igen dig helt och fullt. Både orolig, men jäkligt bestämd på att det SkALL GÅ! Eller hur?

• greta2

Om jag blir gravid igen så tänker jag kolla mig regelbundet med VUL. De tar emot på Ultragyn, Odenplan. Jag får kanske mf igen, men jag får åtminstone en utredning efter tre missfall. Dessutom lyckas många till sist, så det siktar jag på!
    Även om det är risk för missfall så är det en JÄTTECHANS att vara gravid igen. Så tänker jag tänka!

• jazzy

Jad ska oxå ha barn...orkar inte vänta.Skrapades 12 sept..ska ta lite blodprover för att kolla att allt är ok...men sen!!!!!!!

• Nioli

I dagarna har mf-utredningen dragits igång. Fick vänta lite längre än vad de sa tidigare. Ska ta nya blodprover i morgon. Men mitt sikte är att jag kommer att få barn framöver. Håller tummarna för alla er som kämpar. VI SKA KLARA DET!

• labolina1

Känner oxå att jag måste hålla bestämdheten vid liv. Har precis fått ta blodprover, jag och min sambo. Det känns skönt, förhoppningsvis e det ett steg i rätt riktning. VI SKA HA BARN!!

• jazzy

Påbörjar oxå utredning nu..ska ta blodprover nästa vecka...

Svar på tråden Någon mer med behov av fokus ändring