• Lisapunktse

hur ont gör intimpiercing?

^^

Var med en kompis som piercade bröstvårtan och hon har MKT högre smärttröskel än mig; hon började nästan gråta.

Var gör mest ont liksom?

PÅ tjejer såklart :D

• Svar på tråden hur ont gör intimpiercing?
  • Lisapunktse

hepp, ingen som gjort det?

• Smilisen

jag har gjort båda bröstvårtorna o jag kan säga att det gör f*n ondare än o föda barn utan bedövning (vilket jag med gjort) men smärtan går över på en sekund o vill man verkligen ha det så e det värt det

• Lisapunktse

Klumpig som få

Egentligen undrade jag om intimpiercing, downstairs.. men. Haha.

Varför gjorde du det i andra också om det gjorde så ont?!

• Smilisen

äh, jag gjorde båda två på en gång, skrek rakt ut o ville nog döda min piercare (kände henne privat) men nu e jag så stolt så...(har bara en kvar, o det var ändå nästan fem år sen) har en hel del kompisar sdom tagit "där nere" o dom har sagt att de inte e så farligt, värst att kissa efteråt efter som det svider lite

• getingmidja

Det beror säkerligen på var "därnere" man piercar sig.
    Jag har piercing i ena inre blygdläppen, det var en piece of cake att göra den.

• Lisapunktse

Smilisen
    Är det inte svårt att amma, om du gjorde det såklart?

getingmidja

Skulle hellre vilja ha i klitoris isåfall ..Ser det inte skumt ut, alltså ojämt på nåt vis att ha bara i ena läppen? haha

• Anci

Jag har en där nere. Det gör ont när de gör den, men det går över på en gång. Sedan tar det upp till ett par veckor innan det har läkt helt. Under tiden kan man vara lite öm. Kjol brukar kännas mycket bättre än tajta byxor.

• WickL

Jag tyckte det gorde skit ont att pierca där nere. Kunde ju inte ha byxor på flera veckor. Men sen var det ok. Dock åkte den ut efter nån månad eftersom det gorde ont vid sex :(

• getingmidja

Lisapunktse---> Haha, det är nog meningen att jag ska ha en till på andra sidan...kanske slutar med en hel drös ringar då gubben piercar mig.

• Trossens mamma

Bröstvårtan ha jag haft i ,. tog ondast av dem jag gjort. piercarebn sa att de gör mindre ont i musen än i bröstvårtan. Men de vet jag ej nåt om

*Stolt mamma och Ålänning*
Svar på tråden hur ont gör intimpiercing?