• Jenkan007

Smart sätt att förvara skor på...

Hej!
    Är det någon som har nåt smart sätt att förvara skor på? Om man har massor.. Såg i Amelia om en tjej som har lagt dem i skolådor och tagit kort på dem som hon klistrar på lådan. Jag har dem i lådor men utan kort, men skulle helst vilja SE dom. Är bara lite för lat för att ta kort på alla tror jag=)

Alla förslag är välkomna!

• Svar på tråden Smart sätt att förvara skor på...
  • roha

Här är en sko-narkoman som oxå vill veta!

• Supermamsen

Skor skall inte sparas i flera år ...släng dem...
    Skor är färskvara och syskon skall inte ärva ...

Om du absolut måste spara dem så köp förvaringshyllor med fack och lägg dem i en garderob .

• roha

Ingen får ärva mina skor!
    Dom är mina älsklingar jue...
    Vill hitta nån bra lösning för stövlar...har ganska så jättemånga....

• agda06

Jag har köpt "skofack" på IKEA som jag har i garderoben med skor i. Man hänger upp facken på en galgeliknande grej...

Eller föresten, kolla här: www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=61021&langId=-11&categoryId=15961&chosenPartNumber=90102532

• roha

agda06...

Sån har jag redan.... Jag har räknat till att jag har ca 40-45 par skor, mest stövlar, så mina skor skulle behöva en egen garderob, så att jag får plats med alla förvaringfacken jag hade fått köpa.

Men den e smidig! (Om man har plats att hänga upp den....)

• melker03

HAr man 45 par skor behövs nog en egen garderob till dem. Det kan man nog inte komma ifrån...

• Duckan74

Jag har kartonger och så står det på "gympaskor". Nu äger inte jag några 40 par, men dels så är det lätt att hitta skorna och dels så är det lätt att stapla dem i garderoben.

• IHateYourFace

Dela in dem efter säsong. När de är sommar lägger du vinter skorna i förrådet & tvärtom

• abnocto

Min dotter, 14 år, slänger alla i hallen och tycker det fungerar jättebra. Hon kan åtminstone ha 10 par på det sättet som vi andra får hoppa över

• upptäcksresande

Jag har mina hundratals skor i en bokhylla i hallen. Typ en billy liknande med 6 hyllor. Huller om buller.Ska nog satta fast ett draperi framfor tror jag.

• Wonka

LPW

det var en snygg lösning skorna såg ut som inslagna godisar i dom där behållarna hihi.
    blev shoppingsugen bara av att kika och då är jag ändå inte såååå skotokig.

• LPW

Jag vet- de är urfina... Funderar starkt på att beställa själv, men jag jag har svårt att bestämma mig för om jag skall ha färgade eller ofärgade...

• Jenkan007

Supermamsen: Det är bara mina egna skor, och de ska inte sparas flera år! Vill bara hitta ett bra sätt att förvara dem på så att jag lätt ser dem när man väljer kläder å så...Jobbar med skor så det blir ju en hel del...

Tack för alla tips, de genomskinliga lådorna var ju smart!!

Svar på tråden Smart sätt att förvara skor på...