• Micaela

Tecknad film om larven Kathy!

När jag var liten hade vi en film som handlade om en fjärilslarv som hette Kathy. Hon gav sig ut på ett äventyr för att testa på vad hon ville bli, och på slutet bestämde hon sig för att bli fjäril. Skulle vilja köpa den till min dotter som hon kan titta på om något år, för jag minns att jag tyckte om den väldigt mycket som barn. Men jag hittar den inte någonstans!

Vet någon vilken jag menar? Finns den att köpa? Tror att mina föräldrar spelade in den från TV så det kan ju hända att den bara var en tv-film.

• Svar på tråden Tecknad film om larven Kathy!
  • jomba

Hej! Jag såg också den när jag var liten! Blir lite nostalgisk, vet inte var man kan hitta den men jag ska också börja leta!

• Mia med 2

jag vet va det är för film, men har ingen aning om vart man kan få tag i den nu..

• IHateYourFace

Vi har den på video, också inspelad från tv tror jag.

Har du sökt på cdon, ginza & discshop tex? eller tradera? förr eller senare dyker den säkert upp! Jag hittade en gammal grodan boll & kalle stropp film på willys för 20 kr som jag såg på när jag va mindre

• sennia

Många många år senare ...

Hade filmen som ljudbok när jag var liten och nu  har jag äntligen fått se hela filmen!

Svar på tråden Tecknad film om larven Kathy!