• Camilla68

Ngn som köpt pergotime?

Hej,
    Jag undrar bara om det är någon som har köpt pergotime på nätet?
    Och hur har det funkat? Var det dyrt?
    Kram på er!

• Svar på tråden Ngn som köpt pergotime?
  • Jennie med ie

Jag vet att du inte bad om det, men jag skriver det ändå: Gör det inte. Oavsett hur lite/mycket det kostar, oavsett hur många som svarar här att de gjort det, du kan inte vara säker på att det du får verkligen är rätt läkemedel. I bästa fall får du då något som inte gör nåt alls med kroppen, typ sockerpiller, i värsta fall får du nåt som skadar din kropp.

• Topdog

Varför inte bara gå till en gynekolog och kolla om du verkligen BEHÖVER Pergotime? Om du inte behöver det utan har en regelbunden ägglossning så riskerar du att producera en massa ägg och bli överstimulerad eller femlingsmamma. Innan du funderar vidare på att köpa Pergotime på nätet så tycker jag att du ska kolla in FASS: www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2 Det finns en ORSAK till att Pergotime är receptbelagt. Punkt slut.

• Pamela2840
    Am Pamela, jag har försökt bli gravid i mer än 9 år, och jag kunde aldrig uppnå graviditet vid 35 års ålder och var väldigt deprimerad och frustrerad. Jag gjorde alla sorters saker för att bli gravid, men jag fick ingen nytta av att jag hade några celler som har frusit och blockerat min livmoderhals som oroligt att ha prekreativt tillstånd och Tubal Blocks. Jag gick om att leva mitt liv, resa , att lära mig, njuta, älska, att aldrig förstå min fruktbarhet minskade, var alltid säker på att jag kunde få barn på alla åldrar någon tanke jag aldrig kan få ett barn på egen hand, lyckligtvis en vän ledde mig till Dr Prince idialu som hjälper mig med fertilitetskräkt tillägg som jag tar och efter att ha använt produkten i 1 månad och 1 vecka förvånansvärt blev jag gravid och nu är jag en mor till två, jag har en pojke och en tjej, och de är min glädje. Om du befinner dig i samma situation och du behöver hjälp kan du maila: (princeidialu@outlook.com)

pamela
Svar på tråden Ngn som köpt pergotime?