Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Biverkningar avslutat p-piller av Anony­m (P-pi­l­ler) Hälsa 49 0 Slutade ta p-piller för lite över 2 månader sedan. Har fått en del biverkningar. Jag har f... Hälsa Obesvarade
0
49
Inge sex av Anony­m (Zeli­b­at) Relation­sproblem 47 0 Har problem.Jag tar sömn medecin för att kunna sova.Och jag älskar min man massor.I början... Relation­sproblem Obesvarade
0
47
Vill tipsa om rabattkod natural cycles :) av Pumpa­p­aj Barnläng­tan Pumpapaj
Idag 13:29
28 1 Hej,Vill bara dela med mig av en rabattkod jag fått från natural cycles. Den ger dig 20% r... Barnläng­tan Pumpa­p­aj Idag 13:29
1
28
Armhålor av Anony­m (Lina­) Kroppsli­gt 36 0 Hejför ett halvår sedan såg jag att jag fått som en valk precis vid armhålan jämte där man... Kroppsli­gt Obesvarade
0
36
Lyxiga påslakan med bra kvalitet av mormo­r 1965 Konsumen­t/Inhand­la 30 0 Är på väg att inhandla nya påslakan till dubbelsängen och skulle vilja ha lite lyxigare oc... Konsumen­t/Inhand­la Obesvarade
0
30
Gul ättika av Anony­m (Känd i norr) Övrigt 12 0 Hej.Vi köpte ett hus för fyra år sedan. Vi har haft lite problem med en konstig lukt som v... Övrigt Obesvarade
0
12
Yay,, bra slut på året nope!! av Anony­m (tröt­t­er) Övrigt 11 0 Pengar, mat, kaffe slut, a-kassa på g, 2 räkningar kommer att gå till påminnelser, gårdage... Övrigt Obesvarade
0
11