• Anonym (Kaffedraken)

Är män desperata?

Och sätter på vad som helst?

Jag träffade en 25 år yngre tjej. Jag är man och hade inte legat på 12 år då. 14 år, då hon 2 år senare berättade att hon velat, och att hon ändå ville ses. Hon skickade bild på sina bröst. Första gången vi sågs så hade hon urringat. Hon var söt. Jag borde ju ha kastat mig över henne. Inte ens när hon senare erbjöd sig så tackade jag ja. Covid härjade då, och jag var inte så desperat som många säger att män är, speciellt när han får chansen med unga tjejer.

• Svar på tråden Är män desperata?
  • Anonym (är det så?)
    Anonym (M) skrev 2024-04-24 18:09:21 följande:

När man säger män så menar man nog inte precis varenda man.

Håller med. Min gubbe är kritiskt lagd och hittar lätt och snabbt fem fel. 
  • Anonym (C)

Män är desperata. Bara de har mus och puls sätts de på. Urskiljningslöst. 

• Anonym (HmJ)
    Anonym (M) skrev 2024-04-24 18:09:21 följande:

När man säger män så menar man nog inte precis varenda man.

Nej, det gör man inte.
  • Anonym (Oh my god)
    Anonym (är det så?) skrev 2024-04-24 21:36:26 följande:
    Men inte på dig? Du förstår inte att han bara är socialt smidig? Vilken man i ett förhållande kommer undan med ett spontant utrop att den kvinnan därborta var rejält het! Typ felfri
  • Anonym (Men?)
    Anonym (är det så?) skrev 2024-04-24 21:36:26 följande:
    Vad är det för stolpskott till "man". 
    Man ska i alla fall respektera sin kvinna/partner oavsett känslor.
  • Core
    Anonym (C) skrev 2024-04-24 21:44:28 följande:

Män är desperata. Bara de har mus och puls sätts de på. Urskiljningslöst. 

😂 låter som att du figurerar bland bottenskrapet av samhällsskiktet, beklagar 
  • Anonym (C)
    Core skrev 2024-04-25 21:29:11 följande:
    😂 låter som att du figurerar bland bottenskrapet av samhällsskiktet, beklagar 
    Tack för omtanken. Gift sedan dinosauriernas tid. 
  • Auditanne
    Anonym (Den riktiga Draken) skrev 2024-04-24 16:06:58 följande:

Någon som låtsas vara jag igen. 
    Jag är inte desperat. Jag vet att kvinnor inte vill ha såna som har ölmage. Därför har jag slutat bry mig om kvinnor. Män får inte bry sig om kvinnor.

Så bra att du förstått detta. Trist att inte fler ölkaggar kunde komma till samma insikt.
  • Anonym (Trots att det inte finns anledning)

En del män verkar vara desperata trots att de är väldigt populära hos kvinnor. Jag vet tex en man som har en jättesnygg fru, en ännu snyggare älskarinna vid sidan av frun men han skall ändå till att ragga upp ytterligare tjejer varenda gång han får tillfälle.

• Anonym (är det så?)
    Anonym (Oh my god) skrev 2024-04-24 21:49:45 följande:
    Men inte på dig? Du förstår inte att han bara är socialt smidig? Vilken man i ett förhållande kommer undan med ett spontant utrop att den kvinnan därborta var rejält het! Typ felfri
    Jo, gubben håller koll på varje hekto på vågen. Sin egen vikt och min såklart. Storlekar annat än Small är inte att tänka på. Sedan är vi ju bägge två öppna med när vi lyckats spana in en 10-poängare. Vi är som folk är mest och dras till det estetiskt vackra. Så ja, för att svara på din fråga. Gubben kan och får öppet kommentera en snygg kvinna i mitt sällskap, Vi har i regel samma taste när det kommer till kvinnor och män men swingar ej. Hihihi.
Svar på tråden Är män desperata?