Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Är män desperata?

Och sätter på vad som helst?

Jag träffade en 25 år yngre tjej. Jag är man och hade inte legat på 12 år då. 14 år, då hon 2 år senare berättade att hon velat, och att hon ändå ville ses. Hon skickade bild på sina bröst. Första gången vi sågs så hade hon urringat. Hon var söt. Jag borde ju ha kastat mig över henne. Inte ens när hon senare erbjöd sig så tackade jag ja. Covid härjade då, och jag var inte så desperat som många säger att män är, speciellt när han får chansen med unga tjejer.

• Svar på tråden Är män desperata?
  • Anonym (Kaffedraken)

Nu är det 5 år sen vi träffades, 3 år sen vi pratade senast. Jag har inte varit på dejt sen dess. På 5 år alltså.
    Jag skulle gärna vilja träffa en kvinna och ligga. Men inte vem som helst.

• Anonym (Kaffedraken)
    nordas skrev 2024-05-13 11:18:38 följande:
    Kanske lika bra att det inte blev något om covid härjade. Risken för smitta vid sexella kontakter var nog ganska påtaglig. Man hade väl inte sex med munskydd?
    Ja, jag skulle ha gjort samma idag. Man önskar fler tänkte så. De som gick på rave, trängdes på stränder, demonstrerade.
  • Anonym (Kaffedraken)
    nordas skrev 2024-05-13 11:38:25 följande:

Jag är i viss mån desperat mellan varven eftersom det är väldigt besvärligt att vara oskuld och 52 om man har för avsikt att få älska med någon. Att debutera så här sent är nästan sjukt, om det skulle bli verklighet.

Men ibland känns det som om sex inte behövs i mitt liv, jag mår mycket bättre utan.

Jag blev själv av med oskulden vid 35, nu är jag 52. Jag ska inte säga att jag vet hur du känner det, men jag tror jag kan förstå på ett annat sätt än många andra gör. Jag kan känna mig desperat ibland, undra om jag nånsin kommer ligga igen, andra dagar så känns det som att jag klarar mig utan allt drama.
  • Anonym (Kaffedraken)
    nordas skrev 2024-05-13 15:06:47 följande:
    Då är vi ganska lika, i alla fall på det sexuella området. Är kärleken egentligen livets mest onödiga grej? Allt blir så komplicerat förr eller senare. Ingå äktenskap? Finns inte på kartan.
    Jag är väldigt sexuell, alltid varit nyfiken, så det är ju jobbigt många gånger. Jag skulle gärna villa ligga mer, innan det är för sent. Men det är inte det viktigaste. Mest vill jag bara vara nära en kvinna.
  • Anonym (Kaffedraken)
    nordas skrev 2024-05-16 12:54:28 följande:
    I dag på morgonen (16 maj 2024) tackade jag NEJ till två matchningar på en kontaktsida. Är du helt galen, undrar nog de flesta. Nja, inte riktigt så illa. Den ena var 35 år, bodde i Järvsö och jag skulle skriva till en konstig e-postadress för vidare kontakt eftersom hon inte var betalande medlem. Hon såg fram emot kontakt med en så stilig man som jag. Jag fattade misstankar att det var ett romansbedrägeri, kände mig inte intresserad heller oavett och tog bort matchningen.

t.
    Fick också en sån matching igår. Klart jag skrev. NOT.
    SÅ desperat är jag inte Skrattande
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (/) skrev 2024-05-16 13:06:29 följande:

Är jag desperat? Har aldrig haft en relation eller ens sex så visst kan jag känna än desperation över att jag inte lyckas attrahera någon. Men skulle jag sätta på vem som helst? Nej verkligen inte, är inte intresserad av att ha sex med en kvinna som jag inte tänder på eller en kvinna som inte tänder på mig.

Samma här, är sugen på män också, men även om många gillar så är det inte rätt män.
  • Anonym (Kaffedraken)
    nordas skrev 2024-05-16 18:20:10 följande:
    Men hur ska man kunna veta om det är på riktigt eller ett bedrägeriförsök? Tur att hon inte attraherade mig, annars hade jag kunnat åka dit på något elände. E-postadressen var det som fick mig att avböja. Det här hände på match.com.
    Vissa ser man direkt att de är fejk, som de mycket yngre tjejerna som ser ut som modeller. Hon som skrev igår var äldre än mig och såg bra ut, men bilderna kändes ändå hyfsat "vanliga". Jag skulle ändå aldrig skriva till nån som bifogar sin mejladress i första meddelandet.
Svar på tråden Är män desperata?