• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Anonym (Lis)
    Angiesmamma skrev 2024-04-27 06:53:17 följande:

    Är detta positivt? är 4 dagar kvar tills min mens är beräknad. Testat med clearblue testa tidigt och rfsu samtidigt. Tycker det är väldigt svagt på clearblue 


    Den undre ser positivt ut, clearblue ger så ofta spökstreck så den är ingen vits att kolla på känns det som.
  • Anonym (Mamma till tre)


    Är det här spökstreck eller pluss? Ska prova med RFSU i morgon men har tidigare graviditeter plussat sent med dem jämfört med andra test
  • Anonym (Mamma till tre)
    Anonym (Mamma till tre) skrev 2024-04-29 19:44:41 följande:
    Är det här spökstreck eller pluss? Ska prova med RFSU i morgon men har tidigare graviditeter plussat sent med dem jämfört med andra test
    Glömde skriva att testet är fotat 4 minuter efter jag doppade de. Stod att man inte skulle läsa av innan 3 minuter eller efter 10
  • Cashili33
    Anonym (Mamma till tre) skrev 2024-04-29 19:44:41 följande:
    Är det här spökstreck eller pluss? Ska prova med RFSU i morgon men har tidigare graviditeter plussat sent med dem jämfört med andra test
    Ser negativt ut tycker jag
  • Angiesmamma
    Anonym (Mamma till tre) skrev 2024-04-29 19:44:41 följande:
    Är det här spökstreck eller pluss? Ska prova med RFSU i morgon men har tidigare graviditeter plussat sent med dem jämfört med andra test

    jag tycker det ser positivt ut! så såg mitt första test ut. jag var gravid ☺️

  • Angiesmamma
    Saga9300 skrev 2024-04-27 12:23:18 följande:

    Är detta spöksträck eller svagt positivt, vad tror ni? 


    Ser ut som svagt positivt. ta ett nytt om några dagar. ☺️
  • Anonym (Mamma till tre)
    Angiesmamma skrev 2024-04-30 06:27:56 följande:

    jag tycker det ser positivt ut! så såg mitt första test ut. jag var gravid ☺️


    Tack! Idag ser de ut såhär men syns inte på rfsu än 
  • Anonym (Förstamaj)

    Har aldrig varit gravid och gör IVF just nu. Är på ruvardag 6 idag (återföring av ett 5-dagars embryo 25/4)


    Ser ett svagt streck, men är det ett spökstreck?! Vågar verkligen inte hoppas för mycket men vill också så gärna berätta för sambon. dock vore det så tråkigt om det visar sig bara vara ett spökstreck?

    Tacksam för era kloka inspel! 🙏


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester