• indiemorsa

    Nya vänner i Sthlm! Bokklubb, Bio eller barnvagnspromenader?

    Hej allihopa!

    Är en tjej på 28 år som är föräldraledig med mitt andra barn som föddes nu i januari, har även en son på 20 månader. Är så himla sugen på att träffa lite nya kompisar nu i år och slänger därför ut en förfrågan här! :)

    Jag skulle tycka det vore roligt att träffas och kanske ha bokklubb, eller varför inte gå på bio nån gång i månaden (och gå ut och äta eller ta en öl innan..:)), eller helt enkelt kanske träffas och gå lite promenader i Sthlm, passa på att gå på museum på vardagar när det inte är fullt med folk...:) Jag är öppen för det mesta med andra ord!

    Nån som vill haka på? :) Skriv här i tråden eller skicka meddelande!

    Kram Rebecca
  • Svar på tråden Nya vänner i Sthlm! Bokklubb, Bio eller barnvagnspromenader?
  • Isadora85

    Hej hej nu hade jag ju missat detta helt. Hade gärna hängt på men ni kanske inte hinner se detta nu:/

  • indiemorsa

    Isadora 85, om du hinner se så är vi där vid kl.11 om du vill hänga på! Annars ses vi en annan gång! :)

  • Isadora85

    Å nej nu ringde dagmamman måste hämta sonen som är för snorig, typiskt! Jag som var peppad och kräks på att gå hemma:/

  • Minnis85

    Hej alla! På onsdag tänkte jag ta en sväng på stan och sätta sprätt på barnbidraget ;) Vore jättekul om med sällis antingen på shopping eller fika/lunch. Ha det gott! :D

  • indiemorsa

    Vad skoj! Jag hänger kanske på, kanske eventuellt ska hälsa på på jobbet men jag skriver här på tisdag när jag vet mer!

  • Working girl 29

    Hejsan! Kul att se att fler vill ses och hitta på lite saker. Jag har en tjej på ca 2 mån och bor i Västerort. Vet inte om tråden är aktiv fortfarande/ aktuell men har inte så många kompisar med barn så det blir lite ensamt på dagarna. Hade gärna hittat på lite kul utflykter med barn samt lite mammahäng. Någon som har lust framöver? :) kram

  • Minnis85

    Hej Working girl :) Njae, den är nog halvaktuell i alla fall.. Jag och TS har träffats en del men vore ju kul om flera ville haka på. Vi kanske kan försöka boka in en fika och prommis nån dag i nästa/näst-nästa vecka? :) Glad påsk så länge! :)

  • indiemorsa

    Hej!
    Ja, jättekul att fler vill hänga på! Är nere i Småland och haft dålig koll på internet så har inte hunnit svara men i nästa vecka eller veckan efter det borde vi styra upp nåt kul i vårsolen!
    Glad påsk på er!

  • indiemorsa

    Hej allihopa!
    Nån som vill hitta på nåt onsdag eller torsdag nästa vecka? Promenad, fika eller nåt liknande?

Svar på tråden Nya vänner i Sthlm! Bokklubb, Bio eller barnvagnspromenader?