• elintjejen

    Söker likasinnade som drömmer om barn via adoption, som dessutom är pratsugna!

    Finns du där? Du som kanske upplevt det jag och min man går igenom? Eller är du som jag mitt uppe i det? I höstas fick vi svar från doktorn. Vi kommer aldrig kunna få biplogiska barn tillsammans. Världen o drömmarna rasade samman. Fantasier om plugg, hitta drömmannen, gifta sig, jobb o barn fick ett tråkigt avslut. Trots att allt annat gick som tänkt. Min bästa vän har sakta glidit från mig. Hon är partybrud o letar kärlek på sitt håll. Jag brottas med känslor av obeskrivlig sorg, hjälplöshet och ensamhet. Jag har vänner omkring mig. Men de känns som nåt förändrats. Ingen kan hjälpa till o de värkee i bröstet då de hör av sig mer sällan. Jag har alltid varot social o det är därför jag nu är här. Vill desperat få utlopp för det jag känner. Kansle till och med får höra att det är ok att må dåligt ubland... Vi ska gå adoptionsutbildning i vår. Jag arbetar som förskollärare. Kul men tufft nu... Hör gärna av dig! Bor du i småland är det kul förståss. Men jah vill att alla som vill ska känna sig välkomna att ta kontakt. Kanske vi kan stötta varandra. Passar på att de om ursäkt för stavning. Min mobil tycker inte att denna sida äe mobilvänlig. ;) Mvh E.

  • Svar på tråden Söker likasinnade som drömmer om barn via adoption, som dessutom är pratsugna!
  • Snöflinga

    Hej igen!
    Nu börjar det dra ihop sig för oss. En månad kvar ungefär innan vi får medgivande! (Jag jag förutsätter att vi  får det)
    Men en sak som vår utredare var tveksam till var hur man gör när man önskar syskonmedgivande. Hur skriver man det? Finns det någon blankett man fyller i, eller hur visas det?

  • fabbemam

    Spännande Snöflinga!