• sassa85

    en ny tråd för oss som fått missfall

    hej!
    jag fick missfall i vecka 8.
    jag tänkte att vi skulle kunna pratas vid och stötta varandra.
    hoppas på flera svar.

    *kram*

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-04 20:35:39:
    Zebra71 mf v 9 (8+2)
    Viran75 mf v 9 (8+4)
    sassa85 mf v 9 (8+5)
    jam MF 3/8, v9 (8+0), BIM 1-4/9
    small talk MA v.11
    Janken mf v.9
    Ina 67 mf v 13
    Ebbelina, MA v 11 (10+5)
    delfin79 MF v.6 och v.9
    aicha80 MF 9/8 v7

  • Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall
  • Zebra71

    Hmm...det var inget tecken...mensen kom nu..
    Känns ändå skönt att kroppen kommit igån igen!

    Jaja det är bara att "spotta i nävarna" det finns ju tråkigare saker att göra...än att försöka göra bebisar ))

  • 73Moon

    Hej. var hos gyn i går allt såg bra ut sa hon så de tog massa prover för att se om jag kan börja med pergo.. jag har ju lite oregelbunden ÄL.. vi får väl se vad proverna visaroch hur fort jag får svaren.

    Lycka till alla

  • Janken

    Hur går det för alla här inne?! Sassa85, fick du nån ordning på mensen...?

    Själv är jag i v8!!

  • delfin 79

    Grattis Janken

    Jag bör ha BIM denna vecka den 2/11 eller den 5/11. Jag har ju oregelbunden mens så jag vet inte exakt när det är!

    Oxå nyfiken på hur det går för sassa85!!!! 

  • blackangel

    Usch..jag blev skrapad igår..
    Fick konstaterad en ma förra veckan i v 10+4. Jag som började närma mig den "magiska vecka 12".. Fy vad tom jag känner mig.....

  • delfin 79

    blackangel: Beklagar... Stackare!! Sänder massor med styrkekramar till dig!!!

  • sassa85

    hej på er!!!!
    jag mår inte så bra psykiskt , inte fysikt heller för den delen...
    har så ont på höger äggstock men dom kan inte hitta nått....jag jämt med ständig feber...fattar inte detta....
    kram på er!!!

  • delfin 79

    sassa85: Usch då, stackare!! Det var ju inget bra!!!! Håller tummarna för att du blir bra snart!!

    Kramar till dig!

  • Janken

    blackangel och Sassa: Vad tråkigt!! Lessen för eran skull. Skickar stora styrkekramar i snöovädret!!!

  • blackangel

    Tack för alla styrkekramar.. De tas tacksamt emot.. Det tar väl ett tag för att landa efter detta. Jag känner mig ju fortfarande gravid.

  • Janken

    Blackangel: Av egen erfarenhet vet jag att det inte är mycket man kan säga som blir rätt just nu... Men jag fick konstaterat ma i början av augusti och gjorde en skrapning 14 augusti. Jag var i v9 och hade inte fattat nånting trots att fostret dött redan tidigt i vecka 5!

    I alla fall vill jag säga som en klen tröst att jag blev gravid igen i september och häromdagen var jag och tittade på mitt knyte och hjärtat slog och allt såg bra ut.

    Lycka till i framtiden! /Kram Janken

  • blackangel

    Janken: Åhh, det var skönt att höra att allt såg bra ut för din lill* i magen! Och Grattis!
    Men då blev du gravid väldigt fort efter det??

    Ja, det är väl bara att ta nya tag och hoppas att det går bättre nästa gång. Hoppas att min kropp återhämtar sig snabbt oxå. Längtar efter en liten..
    Jag har 2 barn på snart 5 o 10 som jag är så tacksam för, men detta var min och min sambos första gemensamma. Vi har försökt ett tag, så vi var så himla glada. Men man ska väl inte ge upp.

    Lycka till du med Janken!

  • Janken

    Blackangel: Så skönt att du har barn sedan tidigare! I alla fall jag tyckte att det underlättade. Jo, jag skrapades den 14 augusti och blev gravid vid äl 18 september så det gick fort! Jag har blivit gravid på första försöket tre gånger (en son, ett ma och nuvarande grav) så det var inte det jag ororade mig för mest, utan att det inte skulle bli nåt mer fullgånget nån mer gång!

    Nu håller jag tummarna allt jag kan för att det går bra för dig nästa gång!

  • Madlad87
    sassa85 skrev 2006-08-28 15:43:01 följande:

    Hej..
    jag tänkt om ni vill att vi ska skriva in oss här:
    ex sassa85 mf v 8 .
    såtilläger jag listan sedan på uppdatera,om ni vill...
    Kram till er....


    Har försökt få tag på dig på instagram! Skriv eller ring mig! /Adde
Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall