-
-
Svar på tråden Mina män vill inte ha sex. Vad är det för fel med mig???
-
Min nuvarande precis fyllde 43. Stark och frisk, men ?trött efter jobbet ?.Gaskarl skrev 2024-05-07 12:55:29 följande:
Att ha sex 1-2 gånger per vecka är inte orimligt mycket, anser jag, inte med rätt person. Även om jag är 60 år så känns det inte orimligt, inte alls. Om det inte är avancerat sex du kräver.
Du får söka yngre män.
-
Han vacklar 5.30 å hemma vid 17.00. Vi ses vid kl.18-19 på 5-6 dagar på 2-3 veckor. Sover tillsamman då. Ja, jag tjatar om sex ca 1 gg/mån. Hotar mig för det, men tappar tålamod att kämpa för 10 minuters sex i några dagar?Gaskarl skrev 2024-05-07 13:32:39 följande:Byggnadsarbetare, upp 04 och hemma vid 17????
Sex är ju inte så fysiskt ansträngande, däremot kan ju kåtheten ändras, eller är det avancerat sex du kräver, tjatar du? -
Det är mitt svar på fråga om resa till Grekland. Tusen tack för förståelse! Exakt så. Jag har haft min honeymoon på Karibien med 3 ggr sex på 9 dagar. Jag var 30 och han 35 och vi precis har flyttat ihop. Det var en katastrof för min del. Då vill jag inte ha en sån semester igen trotts med en annan man.Gaskarl skrev 2024-05-07 14:36:26 följande:Hon kanske längtar efter härligt semestersex i ett varmt land. Tråkigt att åka iväg och bli nobbad, när dom har ledig tid tillsammans.
-
Efter min sista skilsmässa haft jag ett enda krav till män: att vilja ha sex lika ofta som jag. De första två månaderna trodde att jag träffat en sån. Sen blev det som vanligt.Fjäril kär skrev 2024-05-07 13:47:25 följande:
Låter som att sexet som är viktigt för dig ändå inte är en egenskap du från början prioriterar högt när du letar män? Hänger du med vid jag menar? Jag tror att du fokuserar på andra bitar mer och hoppas att sexet ska lösa sig med tiden? Är sex något du kanske kompromissar om av välvilja/naivitet? Är du van att ställa krav?
Jag kompromissade med mitt sexliv i 15 års äktenskap och det gör jag aldrig om igen. Kan en man inte möta min högst normala sexlust är han inte rätt man. Punkt . Det är överhuvudtaget inte förhandlingsbart.
Med den inställningen har jag numera mött fantastiskt sex med virila män utan problem. Och då är jag 47 och alla män är 60+
-
Hoppas verkligen att du har en sån partner somJJ19 skrev 2024-05-07 16:15:23 följande:Jag tror tyvärr att du har haft en väldans otur i valet av män. Iaf när det gäller deras sexdrift. Tror de är ovanligt med män i vår ålder som vill så sällan.
Jag kan bara tala för mig själv, men har en större lust än någonsin nu. Hade jag haft en sån partner som du beskriver att du är hade jag velat dagligen.
motsvarar ditt behov av sex!
Känns att man får aldrig det man hellre vill. -
Det finns inget förhållande överhuvudtaget. Vi ses ibland när vi har tid. Han vill inte flytta till mig. Jag vill inte flytta till han. Han vill inte träffa mina barn, ha ett gemensamt boende, binda sig ekonomiskt med mig, lösa mina problem osv. Jag fattade det nästan direkt att vi kommer inte ha något förhållande, då sex är det som är kvar. Eller vad ska jag bygga på?Anonym skrev 2024-05-07 19:09:42 följande:En partner som bygger hela förhållandet på sex är totalt värdelös.
Värre än så, jag dör hellre än att träffa en sån person igen. -
Du är en lucky guy eller kvinna som har aldrig blivit nekad för sex och behöver inte tjata om det! Tänk om du lever med en som vill inte ha sex på två år. Vad ska du göra då?Anonym (Olika) skrev 2024-05-07 22:43:05 följande:Tyvärr tror jag att det åter är dags att leta vidare och att du får rannsaka dig själv om det är så att du faller in i något som de män du är intresserad av inte riktigt tänder på.
Det låter rätt märkligt att du behöver tjata, inte alls särskilt sexigt... -
Super bra sagt!!! En typisk kvinna vill nästan aldrig ha sex. Fattar ni inte, ni - kvinnor, att det är det bästa som finns?! Eller har ni aldrig träffat en man som ge er känslan om vad sex äntligen betyder?! Så himla synd!Man i norr skrev 2024-05-08 07:25:02 följande:Ja FY vilket svin! Att vilja ha sex med kvinnan han älskar!!
Och att ha mage att visa det dessutom! Och att vilja förstöra en semesterkväll med sånt snusk!
Lämna, eller res med en väninna ist!
Eller skaffa en kastrerad katt! -
46 är i mitt pass, ser inte äldre ut som mina väninnor 38-år gamla. Slank och sportig blond, 55 kg, jobbade på LVMH halva mitt liv, så måste se ut som toppmodell. Nu är jag Vice VD på ett bolag med guldgruvor. Har inte tid för mitt privata liv pga jobb 24/7, barn, fastigheter och beauty salons. Vill inte alls ta en man i mitt liv, då åter igen - har inte tid för det. Därför har jag enbart ett krav som min nuvarande kan inte fullfölja. Han är 43. Barnen är i skolåldern. Att börja dejta igen och gå igenom ett tusen sms om dagen är helt uteslutet i dagsläget pga tidsbrist. Därför accepterar jag det jag har just nu.Anonym (Mimmi) skrev 2024-05-08 05:26:01 följande:Hmmm, in din ts skrev du att du har en partner och nu så har du inget förhållande?
Jag har en partner och vi älskar varandra. Men, vi bor inte ihop och kommer högst sannolikt aldrig att göra det, vi vill inte ha gemensamt boende, vill inte heller binda upp oss till varandras ekonomi. Visst hjälper jag honom med problem om jag kan, och vice versa och mina (vuxna) barn och min mamma har han träffat.
Du är närmare 50 år, hur du än ser ut och hur fåfäng du än är. Du kanske ska försöka att inse det?
Vilken ålder är det på dina ungar, hur gammal är mannen i fråga?
I den här åldern (jag är ungefär i samma ålder) är det inte lika vanligt att flytta ihop och ännu mer ovanligt att börja mixa ihop varandras ekonomier.
Håller du på och tjatar om det så har du kanske svaret där. -
Tack för din historia. Det är du verkligen inte ensam heller. Tänker nu att vi kanske ska inte göra nåt alls? Bara låta våra män att leva utan sex och se vad som händer?Eurydike skrev 2024-05-08 10:04:16 följande:
Jag har varit med om liknande och ansträngde mig på alla möjliga sätt för att få fart på sexlivet igen, men just i sängen är det inte alls säkert att som man sår får man skörda. Det var en enorm uppförsbacke och mitt högsta mål var att lösa sexlivet. Jag försökte att prata om det, att inte prata om det. Att få till tid där vi bara kunde ligga nakna och kramas, i hopp om att något skulle kunna hända. Jag köpte sexleksaker och sexiga underkläder. Skörden uteblev och regnade bort i besvikelse och tårar år efter år. Tårar som ingen behövde se. Till slut insåg jag att det föll redan på förspelet. Jag var beredd att göra Ö, men han var inte ens beredd att göra A. Mitt ex tyckte att jag skulle gå in i badrummet och göra mig själv upphetsad. Sedan skulle jag komma ut och ha sex med honom. Jag fick mig själv att komma och gjorde båda upphetsade. Ingen har någonsin jobbat hårdare för att ha ett sexliv och ändå misslyckats. Ibland är det nästan så att man önskar att Jolene kom och tog ens man, bara för att hon kan, men som tur är kan man ju göra slut istället. Vad jag vill säga med det här är att du inte är ensam!