Inlägg från: Anonym (Konstigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Konstigt)

    Finns det tjejer i 30 års åldern som inte legat med många?

    Vilken konstig fråga ! 

    Det är nog som det alltid varit, nämligen att de flesta har haft väldigt få, medan några andra haft många.  

    Om unga kvinnor med utländsk härkomst haft fler eller färre är ännu konstigare fråga, Tror knappast att det finns undersökningar angående detta.

    Måste därför ställa frågan, Varför en fundera över detta?

  • Anonym (Konstigt)
    Anonym (Står ju) skrev 2024-05-02 14:37:23 följande:
    Hen undrade ju för att hen inte haft många sexpartner själv, och undrade om det var normalt.
    Jo, nog tycker jag att frågan var lite konstig. Om hen som skriver inte haft sexuellt umgänge och undrar om detta är normalt så är det väl bara att ställa den frågan. Varför blanda in "slampor" ?

    Vad är en "slampa" förresten?

    När jag var 25 hade jag haft relationer med 3 män. Är jag en slampa då?

    Personligen har jag bara sexuellt umgänge med män jag har en relation till tror att det är ganska normalt.

    Har en god vän som had sex för första gången när hen var runt 26/27år, Hen hittade liksom inte rätt människa förrän då. De är väl också rätt normalt. 

    Till TS vill jag bara säga att inte oroa sig över detta. En vacker dag hittar du rätt människa att ha sex med. 
  • Anonym (Konstigt)
    Millis222 skrev 2024-05-02 19:17:10 följande:
    Nej jag menade inte så.

    Men när jag sökte efter liknande trådar så spårar det alltid ut och blir att handla om hur många är för många, eller ?skulle ingen vilja va med mig om jag legat med så här många?

    skrev bara sådär för att jag ville hålla tråden konkret och fråga hur vanligt det är att någon i denna ålder inte varit med många alls, tänkte då kanske mindre än 3-5.
    Förstår hur du menar. Jag tycker att man inte ska fundera så mycket på det här. Man gör sig själv ingen tjänst genom att jämföra sig med någon sorts normalvärde. 

    Om man hittar rätt person kommer man automatiskt att bete dig "normalt"

    Man följer känslan helt enkelt. 
Svar på tråden Finns det tjejer i 30 års åldern som inte legat med många?