För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
Jag är 38 år och har väl inte varit speciellt aktiv i gruppen men läst varenda inlägg sedan ci började försöka i juli förra året. Med en amning i bakgrunden som orosmoment till Om jag hade en tillförlitlig fertilitet har jag kunnat diskutera anningsfrågan i Gruppen och även fått hjälp med att starta upp tempning, förstå hur olika kurvor och ägglossningstest fungerar 🙏 otroligt tacksam. Följer gruppen fortfarande trots mitt plus på stickan på åttonde försöket (eller vad det nu var). Jag är gravid i vecka 9+2 eller 9+4 idag och är otroligt nervös för missfall pga åldern. vill bara spola fram tiden till efter vecka 12, men då blir det säkert RUL som man börjar noja inför. Aldrig haft missfall tidigare och alltid blivit gravid på första el andra försöket varför jag hoppas att det är därför jag inte blev gravid på en gång var för att min kropp inte ville starta en graviditet på ägg/spermier som ändå kanske skulle ha blivit missfall. bara en liten Killgissning. har i alla fall sett ett hjärta slå för nio dagar sedan så jag hoppas att det har minskat risken för missfsll i alla fall
hoppas det är ok att jag hänger här fastän jag inte vart så aktiv i den andra gruppen 🙏
Jag är 37 och väntar vårt tredje barn. Eller fjärde, beroende på hur man ser det. Väntade en liten flicka i somras som tyvärr visade sig vara väldigt sjuk så i början av september gjorde vi en sen abort.
Våra stora barn är 7 och 8 och har tjatat i flera år efter ett lillasyskon. Vi har försökt att få ett till barn i snart två år så jag hoppas verkligen att det går vägen denna gången. Har hängt i den andra gruppen i ungefär ett år men skrev inget inlägg i gruppen förrän efter aborten I september.