Inlägg från: Dexter dot com |Visa alla inlägg
  • Dexter dot com

    Misstag på jobb :-D

    Om du inte gör dina arbetsuppgifter kan du självklart både få varningar och bli uppsagd. Förstår inte hur du kan missa något när det finns en lista att gå efter?

  • Dexter dot com
    Gun123 skrev 2024-04-14 01:55:00 följande:

    Visst väl det ska finnas personer som säger om det finns en checklista konstigt du missar. 

    Såhär jag har 1.5 vecka emellan mina pass där. Jag har ett annat jobb också. Så inte alls konstigt man missar grejer. 

    För o förtydliga missar menar jag inte är att jag missat o rengöra grillen. Utan det är att jag kanske har missat och rengöra grillen ordentligt. Att den inte är ordentligt rengjord. Eller då kanske lådorna inte är ordentligt fula. 

    Men såklart tycker väl folk här att människor gör aldrig misstag så e det. 

    Men när man har 1.5 vecka emellan sina pass och har annat jobb emellan då är det så man missar så är det. Mvh


    Men det är ju inte misstag du pratar om utan rent slarv...du vet vad du ska göra men gör det halvdant. Varför gör du inte rent grillen ordentligt och fyller lådorna helt istället för att lämna det halvklart?
  • Dexter dot com
    Gun123 skrev 2024-04-14 10:56:06 följande:

    #18 Du verkar inte läsa vad jag skriver. O självklart jag har alltid som mål o lämna med gott samvete. För denna personen som gnäller (som inte är chef) är på flertal andra. Inte bara mig. Så sålänge jag är nöjd när jag går därifrån så är jag nöjd. :D

    Men det kanske du inte förstår. Du kanske aldrig jobbat inom en bensinmack o vet vilket jobb det är.


    Oavsett vilket jobb man utför så ska man självklart inte lämna jobbet halvdant så kollegor får börja med att göra det du borde ha gjort innan du gick hem. Det har ju absolut ingen betydelse att du jobbar sällan då du har en lista att följa. Jag förstår inte att du kan gå hem med gott samvete när du tydligen misslyckas varje gång med att utföra dina arbetsuppgifter och verkar tycka att det är helt ok,
Svar på tråden Misstag på jobb :-D