Inlägg från: Anonym (Jo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jo)

    Någon som snyggat upp sitt utseende rejält här?

    Skönheten kommer INTE inifrån. Klart man måste fixa till så man inte ser ut som en slusk!

    Börja klä dig i sånt som gör att du känner dig attraktiv, sminka dig lite, piffa till hår eller annat. Köp något nytt att ha på dig. Det gör mer än man tror :)

  • Anonym (Jo)

    Jo jag gjorde en sådan uppryckning efter min skilsmässa, ungefär ett halvår efter. Började bry mig om mitt utseende mer och mår jättebra, har en mer positiv anda och självklart blir man bemött annorlunda då också :)

  • Anonym (Jo)
    tjejkvinnan skrev 2024-04-05 17:03:27 följande:
    Bra jobbat - kul att höra!
    Berätta gärna mer!

    Efter skilsmässa - en klassiker! :)

    Vad fokuserade du på?
    Hur lång tid tog det att få resultat?
    Blev det stor skillnad?
    Tack :) Ja jag var helt knäckt rent emotionellt efter en lång och destruktiv relation. Hade slutat bry mig om mitt utseende för många år sedan. Var mentalt utmattad under en lång tid efter också. Vet inte riktigt vad som förändrades men det var ungefär ett halvår efter att jag flyttade ut som jag kände att jag ville börja klä mig snyggare. Märkte väldigt snart att jag började få positiv uppmärksamhet av män omkring mig, både främlingar, kollegor och vänner. Skillnaden blev väl just i vardagen där som det märktes mest. Året efter började jag lägga fransar också, har numera lyxen att känna mig riktigt attraktiv dygnet runt utan att behöva sminka mig :) men tänker fortfarande mycket på hur jag klär mig så oftast är det sådant som jag känner mig hyfsat snygg i, även om jag så klart inte orkar alla dagar. Köper nya snygga och sexiga kläder, även underkläder. Har också träffat någon för ett tag sedan som jag vill göra mig fin för på det sättet :)

    Det handlar om att ta fram det man redan har istället för att fördunkla det genom att ha på sig slarviga och på annat sätt missklädande outfits. Lite smink och smycken på det så är man rätt hemma skulle jag säga :)
Svar på tråden Någon som snyggat upp sitt utseende rejält här?