littlewickewire skrev 2024-04-04 16:29:10 följande:
Ja jäkligt trist! Jag har inga barn och fyller 35 i år så börjar bli lite stressad..!
Åh 4 år det är länge :/ Håller alla tummar och tår för er, och att det är dags nu ❤️ Om du började i måndags antar jag att du har ett UL snart för att kolla äggfolliklar? 😊
Förra missfallet kom mensen igång efter 4 veckor, så hoppas att den kommer igång snart!!
Ja ska bli kul att följas 🥰 Känns alltid lättare att prata med någon i samma situation!
Förstår det, känner mig också väldigt stressad. Nu har jag en dotter sedan innan men trodde aldrig det skulle ta såhär lång tid att få ett syskon.. Hon längtar och tjatar efter syskon också och vi alla blev så glada när jag lyckades bli gravid, tog hårt med ett missfall så hoppas verkligen att det tar sig på riktigt den här gången.
Jag har ultraljud på måndag, så spännande! Jag har ingen PCOS eller så, de vet inte riktigt varför jag har svårt att bli gravid. Inget fel på mannen heller. Har oregelbunden mens dock och Letrozol fick ordning på den så jag har förhoppningar om att det kommer gå vägen den här gången också med Letrozol.
Hoppas din mens kommer igång snart då! Alltid skönt att ha någon att prata med sånt här om, som är i samma situation.