Inlägg från: Anonym (Känsla bara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Känsla bara)

    Kvinnors syn på bisexuella män

    Man kan väl inte rå för hur man känner? Om man känner att det äcklar en, så känner man ju så. Vissa blir äcklade av fetma och vissa blir äcklade av att tänka sig sin man bli påsatt av en annan man. Finns väl ingen logik bakom.

  • Anonym (Känsla bara)
    Tukt skrev 2024-03-28 14:10:47 följande:
    Att känna saker gör alla. Men att torgföra att man känner, exempelvis äckel, är något intoleranta personer gör.
    Det är just det som skiljer grupperna åt. I det ena fallet känner man något och inser att det är en känsla hos en själv. I det andra fallet känner man något, och lägger över den känslan på den andra.
    Men är det någon som "torgför" det? Om frågan ställs på ett forum, så lär väl folk svara.
  • Anonym (Känsla bara)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-03-28 14:52:18 följande:

    Min syster har flera tjejkompisar som varit med andra kvinnor. De är inte lesbiska. När jag berättade för min syster att jag varit med män så sa hon att jag är bög.

    Citat från en annan tråd häromdagen:

    Ledsen Draken, men det låter verkligen vansinnigt avtändande som kvinna att läsa det du skriver. Skulle aldrig kunna bli attraherad av en man som vill vara slampig och bli använd av andra män. Inget fel med det, men som sagt otroligt osexigt. Nej, välj du att slampa runt med män istället, de flesta kvinnor skulle springa för livet om de fick veta det här.

    Skulle personligen aldrig dejta en man som varit med andra män. Finner det omanligt och dessutom så är det lätt för en bisexuell man att vara otrogen med andra män eftersom män är så lösaktiga och ligger med vad som helst typ.

    Dessutom omanligt med en man som låter sig besudlas av andra män. 


    Jag ser homo och bisexuella som jämlikar och att de förtjänar samma rättigheter och allt det där.
    När det kommer till sex och romantiska relationer dock så är det nej tack då sånt inte tilltalar mig på det planet.

    Inte om du vill ha chanser med kvinnor. Då får du stå ditt kast sen när de ratar dig. Varken bisexualitet eller undergivenhet är attraktiva egenskaper för gemen kvinna. Du sänker ditt eget värde på köttmarknaden i botten genom att ägna dig åt såna aktiviteter.
    .
    Bli gay istället. 

    Nej, det har jag garanterat inte gjort då jag inte haft sex ännu.
    Och jag hade naturligtvis tagit upp detta med killen långt innan det blev tal om sex och intimitet. Hur fruktansvärt avtändande det är för mig med sådant och att jag absolut inte vill vara med en bisexuell man.
    Kommer såklart också att träffa hans vänner och familj innan så även de kan berätta vad killen är för typ.
    Är han bi så kommer det komma fram liksom. Ingen man vill vara med en kvinna när han vet att hon äcklas av hans typ.


    Förstår de reaktioner du fick på det du skrev igår. Jag uppfattade delar av det du skrev som väldigt vulgärt. Och det var väl din tanke med det också.
  • Anonym (Känsla bara)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-03-28 15:16:14 följande:
    Jag var bara ärlig. Jag har sett kvinnor här skriva värre, t ex beskrivit sex med unga killar. Det anses nog inte vara vulgärt på samma sätt, då kvinnors sexualitet är vacker och det bara är härligt för kvinnorna att ge sig hän med unga killar. Män är äckliga, och två män tillsammans blir ännu äckligare.
    Det har jag inte sett. Faktum är att jag inte sett någon skriva något liknande som du skrev. Väldigt tydligt att du var ute efter att äckla/provocera.
  • Anonym (Känsla bara)
    Anonym (Kim) skrev 2024-03-28 19:45:46 följande:

    Jag har levt i relationer med både kvinnor och män genom åren. Det finns kvinnor som går runt och inbillar sig att de är så frigjorda men, med betoning på men, de fixar inte att en man haft en sexuell relation med andra män alls. 

    Lyckligtvis finns det även gott om frisinnade, underbara kvinnor med en god portion självdistans som klarar av att skilja på vad folk gjort tidigare i sänghalmen. Med kvaliteter som i regel sammanfaller med det jag värdesätter i en relation. Som klarar av att se människan...


    Det finns också människor som klarar av att inte känna sig kränkta för att folk inte attraheras av deras läggning. Som klarar att låta folk välja själva vilken typ de vill ligga med.
  • Anonym (Känsla bara)
    Anonym (Kyrkotant?) skrev 2024-03-31 21:40:30 följande:
    Skulle tro att den som skrev det svaret till dig är en oskuldstant eller tonåring som är medlem i en läskig sekt. Livets Ord kanske? 
    Ta inte åt dig!
    Haha kyrkotant för att personen beskrivet ett helt normalt synsätt? Dummaste jag hört på länge. Man är fan ingen kyrkotant för att man inte vill ha ihop det med en undergiven bisexuell person. Och det stämmer ju det som står också om större risk för otrohet. Draken har själv skrivit att han inte skulle kunna avstå om han var i ett förhållande och någon stötte honom. Han vill ta igen det han missat. Så det är bara att bocka av allt i inlägget du kommenterar. Allt stämmer.

Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män