• Anonym (KK sidor)

Bra sidor för att hitta KK

Frun och jag har inte haft sex på evigheter, har försökt med ALLT nu har jag gett upp nu skiter jag i att försöka 
    Orkar inte leva som munk 

Men behöver lite sex, vart finner man de bäst?

Har luskat lite under dagen, men många sidor vill ha betalt och inget jag tänker göra.

några tipps för bra sidor 

tinder och liknande? Tror jag inte säker några bekanta där som lär se mig.

• Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK
  • Anonym (fdPåJakt)

Jag höll på med KK:s och liknande i min förra relation (som var sex-lös de sista åren)... mysigt ibland, men emellanåt blev det väldigt komplicerat och känslomässigt jobbigt när det plötsligt började uppstå känslor och svek åt både ena och andra hållet. På papperet kanske det låter som en fungerande lösning, men i praktiken så är det inte det på sikt.

Till att börja med, ska man ha en KK, fungerar det nog bäst om bägge är singlar. Otrohet är helt kasst så var inte otrogen, du kommer säkert att ångra dig så småningom. Det är i alla fall mitt råd. :)

När jag höll på att strula så upplevde jag gratis-siter och appar som rätt så värdelösa. Tinder och Happypancake fungerade till viss del, men dessa bygger ju på att man visar vem man är... inte så bra om man vill vara otrogen. Bodycontact var det mest värdelösa man kan tänka sig; 55% homosexuella män, 40% desperata män och 5% kvinnor (vilka var rätt trötta på de där desperata männen :) ). För min del var det Victoria Milan som gav utdelning... träffade en hel del därifrån. Det krävs dock att du i praktiken betalar om du ska kunna använda den siten.

Jag avråder dock från att ge sig in i det där träsket... bättre att göra slut med sin nuvarande och ha kul som singel tills man träffar den rätta.

• Anonym (Elisa)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-12-14 07:11:04 följande:
    ICA? Var ni båda kunder? Hur gick det till? Jag har stött på några kvinnor som jobbade i affär. Fick inte napp dock.
    Nej det var inte på ICA..Det var på apoteket och han jobbade /jobbar där, men jag var kund..

Vi började prata om "apoteksgrejer" typ och sen frågade han om vi inte kunde gå ut och ta en cigg utanför..haha Han var ganska "på" och inte riktigt min typ..jag gillar mer karlar som är lite blygare först oftast, men men jag gav han en chans..

Ja och sen fick han mitt nr och jag hans och på den vägen är det..
  • Anonym (Linda)
    Anonym (KK sidor) skrev 2023-12-14 08:01:33 följande:
    Självklart visar jag bild, men inte i profilen ;)

Har fått en på kroken än så länge, men vi får se hur de fortlöper 
    Jag menar för att någon ska bli intresserad att ens börja prata med dig så behövs nog bild. Alla diskussioner om det i diverse trådar tyder på samma sak, kvinnorna svarar inte då. Men det är ju bra för dig om du hittat ett undantag!
  • Anonym (Elisa)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2023-12-14 14:00:02 följande:

Jag höll på med KK:s och liknande i min förra relation (som var sex-lös de sista åren)... mysigt ibland, men emellanåt blev det väldigt komplicerat och känslomässigt jobbigt när det plötsligt började uppstå känslor och svek åt både ena och andra hållet. På papperet kanske det låter som en fungerande lösning, men i praktiken så är det inte det på sikt.

Till att börja med, ska man ha en KK, fungerar det nog bäst om bägge är singlar. Otrohet är helt kasst så var inte otrogen, du kommer säkert att ångra dig så småningom. Det är i alla fall mitt råd. :)

När jag höll på att strula så upplevde jag gratis-siter och appar som rätt så värdelösa. Tinder och Happypancake fungerade till viss del, men dessa bygger ju på att man visar vem man är... inte så bra om man vill vara otrogen. Bodycontact var det mest värdelösa man kan tänka sig; 55% homosexuella män, 40% desperata män och 5% kvinnor (vilka var rätt trötta på de där desperata männen :) ). För min del var det Victoria Milan som gav utdelning... träffade en hel del därifrån. Det krävs dock att du i praktiken betalar om du ska kunna använda den siten.

Jag avråder dock från att ge sig in i det där träsket... bättre att göra slut med sin nuvarande och ha kul som singel tills man träffar den rätta.

Men om man inte VILL göra slut med sin fru/man eller sambo då..För uppenbarligen vill inte TS det..

Och det kan jag förstå. då jag själv har kk.n fast jag är gift med en man som vill ha sex ibland t.om.
    Men inte lika ofta som jag vill..

Sen vet jag inte om det samma stämmer för TS ,men det kan vara svårt att hitta någon som man kan eller vill vara gift eller sambo med..
    Och jag orkar ärligt talat inte ens söka efter en NY MAN att bo med som uppfyller alla mina andra kriterier ( som min man gör-förutom just sexbiten) 
    Som att han måste vara trevlig och vara nån man kan ha kul med, han måste älska djur, och ett plus är om han är händig, beter sig bra socialt, gilla att röra på sig, sen måste han ha ett jobb, han måste också enligt mig dra in mycket pengar men inte vara snål för fem öre, haha

Sen behöver det inte alls bli komplicerat..om man skiljer på attraktion som man oftast känner för en kk, jämfört med vad man känner för sin partner som brukar vara en djupare känsla och mer än bara attraktion..
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Elisa) skrev 2023-12-15 00:07:48 följande:
    Nej det var inte på ICA..Det var på apoteket och han jobbade /jobbar där, men jag var kund..

Vi började prata om "apoteksgrejer" typ och sen frågade han om vi inte kunde gå ut och ta en cigg utanför..haha Han var ganska "på" och inte riktigt min typ..jag gillar mer karlar som är lite blygare först oftast, men men jag gav han en chans..

Jag är skeptisk och utgår från att du hittar på, men jag spelar med. Åt det hållet är det nog mer ok. Vanligt att män inbillar sig att kvinnor i serviceyrken flirtar, och han fattar inte att det ingår i deras yrkesroll. Kände du ändå inte att han var oprofessionell?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Elisa) skrev 2023-12-15 00:07:48 följande:

Jag har alltid fått höra att det är omanligt och avtändande om han är blyg, en man ska våga ta för sig, visa vad han vill. När de själva träffade män så var det gulligt att han var blyg och nervös.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Elisa) skrev 2023-12-15 01:15:11 följande:
    Men om man inte VILL göra slut med sin fru/man eller sambo då..För uppenbarligen vill inte TS det..

Och det kan jag förstå. då jag själv har kk.n fast jag är gift med en man som vill ha sex ibland t.om.
    Men inte lika ofta som jag vill..

Sen vet jag inte om det samma stämmer för TS ,men det kan vara svårt att hitta någon som man kan eller vill vara gift eller sambo med..
    Och jag orkar ärligt talat inte ens söka efter en NY MAN att bo med som uppfyller alla mina andra kriterier ( som min man gör-förutom just sexbiten) 
    Som att han måste vara trevlig och vara nån man kan ha kul med, han måste älska djur, och ett plus är om han är händig, beter sig bra socialt, gilla att röra på sig, sen måste han ha ett jobb, han måste också enligt mig dra in mycket pengar men inte vara snål för fem öre, haha

Sen behöver det inte alls bli komplicerat..om man skiljer på attraktion som man oftast känner för en kk, jämfört med vad man känner för sin partner som brukar vara en djupare känsla och mer än bara attraktion..
    Det jag skrev var utifrån mina erfarenheter. Jag strulade i smyg i 4 år och det blev ständigt problem. Alla kk:n utom en blev tokkära i mig efter ett tag och ville starta en riktig relation med mig. I ett fall blev det total kalabalik när ett av mina kk berättade för sin man... det ledde till familjedrama med misshandel inför hennes barn och sedan skilsmässa. Förvånad Med facit i hand, hade jag valt en helt annan väg.

Det kanske fungerar med älskare/älskarinnor om man har en öppen relation, men jag tolkade TS som att han ville göra det i hemlighet som jag gjorde. Det var därför jag ville varna lite om att det kan leda till känslomässiga problem. Ska man ha kul vid sidan av så är min erfarenhet att det förr eller senare blir problematiskt, men jag kan tänka mig att det skulle fungera bättre om alla parter körde med helt öppna kort, även gentemot partners som tröttnat på sex.

Jag håller med om att det är svårt med att hitta den rätta... blir ju alltid att man får kompromissa lite.
    Lol... det var en ordentlig lista du hade på krav på man. Flört Förstår att du inte är sugen på att lämna din nuvarande man. Själv hade jag som allergiker inte platsat där. Cool

Oavsett... livet är för kort för att leva sex-löst så TS gör ändå, enligt min mening, rätt som funderar på förändring.
  • Anonym (Elisa)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-12-15 06:33:46 följande:
    Jag är skeptisk och utgår från att du hittar på, men jag spelar med. Åt det hållet är det nog mer ok. Vanligt att män inbillar sig att kvinnor i serviceyrken flirtar, och han fattar inte att det ingår i deras yrkesroll. Kände du ändå inte att han var oprofessionell?
    Varför skulle jag hitta på? 

Menar du att män som jobbar på apotek, butik eller liknande inte skulle kunna flörta med sina kvinnliga kunder, eller?

Det är inte första gången det har hänt att män som jobbar på ett ställe flörtar med en..Men det var första gången det ledde till mer än det..

Oprofessionell? Nej inte direkt.. Lite för på kanske, men inte oprofessionell.. 

Helt ok om en man är lite blyg ibörjan annars, men kanske inte FÖR blyg..
    Ett mellanting är väl bäst kanske en man som inte för på och inte för blyg..Flört
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Elisa) skrev 2023-12-15 09:35:48 följande:
    Varför skulle jag hitta på? 

Menar du att män som jobbar på apotek, butik eller liknande inte skulle kunna flörta med sina kvinnliga kunder, eller?

Det är inte första gången det har hänt att män som jobbar på ett ställe flörtar med en..Men det var första gången det ledde till mer än det..

Oprofessionell? Nej inte direkt.. Lite för på kanske, men inte oprofessionell.. 

Helt ok om en man är lite blyg ibörjan annars, men kanske inte FÖR blyg..
    Ett mellanting är väl bäst kanske en man som inte för på och inte för blyg..Flört
    Det vet jag inte. känns osannolikt. Men det är ju osannolikt att yngre tjejer kan attraheras av äldre män också... Ibland händer saker irl.
    Det kanske inte är så lämpligt, många kvinnor skulle tycka det känns obehagligt.
    Jaha, men tänker du inte att det ingår i hans jobb, att vara service minded? Så är det ju för män som tror att kvinnor i en affär är flirtiga. Ingår ju i deras yrkesroll?
    Nej, är nog inte bra om han stammar hela tiden och darrar som en kanin.
    Det är inte så jag menar.
  • Core
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-12-15 07:34:10 följande:
    Jag har alltid fått höra att det är omanligt och avtändande om han är blyg, en man ska våga ta för sig, visa vad han vill. När de själva träffade män så var det gulligt att han var blyg och nervös.
    Många verkar blanda ihop integritet och självreflekterande med blyghet. Det är stor skillnad, men på ytan kan det verka lika när man skriver om det.

Samma sak med kvinnor, jag fastnar BARA för kvinnor med hög integritet, som inte måste stå i centrum, som vet vad de vill men inte behöver flagga det för hela världen.

Så hon kanske är lika tyst som nån som är blyg, hon är lika undvikande men av andra skäl. När hon väl pratar har hon sin egen röst och vet vad hon vill.
Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK