Inlägg från: Anonym (fdPåJakt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fdPåJakt)

Bra sidor för att hitta KK

Jag höll på med KK:s och liknande i min förra relation (som var sex-lös de sista åren)... mysigt ibland, men emellanåt blev det väldigt komplicerat och känslomässigt jobbigt när det plötsligt började uppstå känslor och svek åt både ena och andra hållet. På papperet kanske det låter som en fungerande lösning, men i praktiken så är det inte det på sikt.

Till att börja med, ska man ha en KK, fungerar det nog bäst om bägge är singlar. Otrohet är helt kasst så var inte otrogen, du kommer säkert att ångra dig så småningom. Det är i alla fall mitt råd. :)

När jag höll på att strula så upplevde jag gratis-siter och appar som rätt så värdelösa. Tinder och Happypancake fungerade till viss del, men dessa bygger ju på att man visar vem man är... inte så bra om man vill vara otrogen. Bodycontact var det mest värdelösa man kan tänka sig; 55% homosexuella män, 40% desperata män och 5% kvinnor (vilka var rätt trötta på de där desperata männen :) ). För min del var det Victoria Milan som gav utdelning... träffade en hel del därifrån. Det krävs dock att du i praktiken betalar om du ska kunna använda den siten.

Jag avråder dock från att ge sig in i det där träsket... bättre att göra slut med sin nuvarande och ha kul som singel tills man träffar den rätta.

• Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Elisa) skrev 2023-12-15 01:15:11 följande:
    Men om man inte VILL göra slut med sin fru/man eller sambo då..För uppenbarligen vill inte TS det..

Och det kan jag förstå. då jag själv har kk.n fast jag är gift med en man som vill ha sex ibland t.om.
    Men inte lika ofta som jag vill..

Sen vet jag inte om det samma stämmer för TS ,men det kan vara svårt att hitta någon som man kan eller vill vara gift eller sambo med..
    Och jag orkar ärligt talat inte ens söka efter en NY MAN att bo med som uppfyller alla mina andra kriterier ( som min man gör-förutom just sexbiten) 
    Som att han måste vara trevlig och vara nån man kan ha kul med, han måste älska djur, och ett plus är om han är händig, beter sig bra socialt, gilla att röra på sig, sen måste han ha ett jobb, han måste också enligt mig dra in mycket pengar men inte vara snål för fem öre, haha

Sen behöver det inte alls bli komplicerat..om man skiljer på attraktion som man oftast känner för en kk, jämfört med vad man känner för sin partner som brukar vara en djupare känsla och mer än bara attraktion..
    Det jag skrev var utifrån mina erfarenheter. Jag strulade i smyg i 4 år och det blev ständigt problem. Alla kk:n utom en blev tokkära i mig efter ett tag och ville starta en riktig relation med mig. I ett fall blev det total kalabalik när ett av mina kk berättade för sin man... det ledde till familjedrama med misshandel inför hennes barn och sedan skilsmässa. Förvånad Med facit i hand, hade jag valt en helt annan väg.

Det kanske fungerar med älskare/älskarinnor om man har en öppen relation, men jag tolkade TS som att han ville göra det i hemlighet som jag gjorde. Det var därför jag ville varna lite om att det kan leda till känslomässiga problem. Ska man ha kul vid sidan av så är min erfarenhet att det förr eller senare blir problematiskt, men jag kan tänka mig att det skulle fungera bättre om alla parter körde med helt öppna kort, även gentemot partners som tröttnat på sex.

Jag håller med om att det är svårt med att hitta den rätta... blir ju alltid att man får kompromissa lite.
    Lol... det var en ordentlig lista du hade på krav på man. Flört Förstår att du inte är sugen på att lämna din nuvarande man. Själv hade jag som allergiker inte platsat där. Cool

Oavsett... livet är för kort för att leva sex-löst så TS gör ändå, enligt min mening, rätt som funderar på förändring.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Mimosa86 skrev 2023-12-15 10:38:14 följande:

Du skulle ha betydligt större chans att få en kk genom att ärligt skriva ?gift man i öppen relation som söker likasinnad kvinna för passion? än att smussla.
    Likaså om någon bekant kommer på dig, då är det betydligt mindre stigma att tala om att man har en överenskommelse i äktenskapet. 

Frågan är; Är du man eller mus?

Jättebra råd till TS! Håller helt med.

Som erfaren gammal "mus" så tycker jag att otrohet var fel väg att gå.

On-Topic... om man letar sidor, så finns det en uppsjö med lurendrejeri-sidor som riktar sig till män som är i samma sits som TS. De går ofta ut på att betala per meddelande och innehåller väldigt mycket falska, men aktiva profiler som har som enda syfte att få dig till att spendera pengar. Det finns även en del siter som kräver betalning och när de har lockat dig till att betala med kreditkort, dras pengar automatiskt regelbundet... och för att avsluta så blir det krångel som kräver att du faxar och liknande. Stor VARNING för det.
    Bäst att hålla sig till välkända sidor... Happypancake, Tinder, Badoo, BC, VM, Familjeliv och liknande. Drömmer
  • Anonym (fdPåJakt)
    Fantomas666 skrev 2023-12-15 14:55:11 följande:
    Du är tjejen jag söker efter...
    "Linda"

Skicka ett pm till mej !
    Lol... ännu en pajsare som använder FL som datingsite. Tungan ute

Har du blivit avstängd från Bodycontact? Flört
  • Anonym (fdPåJakt)
    LadyThunder skrev 2023-12-29 00:37:54 följande:

är du i ett bättre förhållande nu? Alltså ett som du inte letar utanför i? 

Jag är numera i en ny relation som är rätt så ok och försöker att hålla mig i skinnet. Flört
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (KK sidor) skrev 2024-01-12 08:35:34 följande:
    Ingen KK på från internetFlört

Strax efter jag startade denna tråd så separerade jag för jag orkade inte längre.
    Skilsmässopapper är inskickade. Och frun blev inte ledsen gått i samma tankar, så det var de bästa vi kunde göra.

Men har hittat en kvinna genom bekanta, som jag har börjat träffa enbart KK
    Att gå in i en relation nu gör jag bara inte 
    Och hon är skild sedan 8månader ungefär  
    Trevligt att höra att det löste sig för dig! Glad
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Döfött) skrev 2024-02-15 16:07:29 följande:
    Min bedömning är att Victoria Milan tillhör just den kategorin bluff-sidor. Det kryllar av fake-profiler som skickar massa meddelanden för att försöka förmå dig att betala dyrt medlemskap för att kunna läsa dem.

Om det finns en enda verklig kvinna på siten är högst oklart.
    Och hur gör du denna s k bedömning?

Man måste betala för att använda siten och kommunicera med andra medlemmar. Har du gjort det?

Jag var periodvis aktiv där och fick på det viset träffa och lära känna många fantastiska kvinnor i samma sits som mig.

Det stämmer dock att de har ett par fejkprofiler för varje stad... vet inte varför, men det är rätt enkelt att förstå vilka det är.... i övrigt, endast riktiga personer som söker någon att sexa med...
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Döfött) skrev 2024-02-16 11:35:59 följande:

Om jag på Tinder, Badoo och andra dejtingsajter/-appar knappt matchar med något annat än fejkprofiler på ett år och på Victoria Milan - med samma profilbilder - får fem meddelanden första kvarten, så är det ganska enkelt att dra slutsatsen att det är bottar som kontaktar mig för att lura mig att betala. Tänker knappast punga ut 1500:- för att bevisa den tesen.

Kanske får du själv betalt av VM för att skriva ovanstående, vad vet vi.

Nu förstod jag inte helt... skrev du rätt? Du har alltså nästan bara stött på fejkprofiler på Tinder, Badoo och liknande... och så får du på kort tid även ett par fejkprofiler som kontaktar dig på VM... och du drar då slutsatsen att VM är fejk?

Jag har inte testat Badoo, men varit mycket på Tinder. Visst fanns det en del scammare där, men i övrigt så matchade jag med väldigt många fina tjejer där och fick dejta och sexa en hel del, precis som på VM. Scammare hittar du överallt, men kundtjänst brukar vara bra att plocka bort dem både på Tinder och VM.

Nej, jag har inte betalt av någon dejting-site. Du får nog ta av dig foliehatten. Tungan ute
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Döfött) skrev 2024-02-18 12:37:51 följande:
    Vad är det svåra att förstå? "Om något verkar för bra för att vara sant, så är det det"

Ok om du "matchade med väldigt många fina tjejer" på Tinder så tillhör du alltså de där 5-10% snyggaste killarna. Grattis. Möjligen finns det t.o.m. ett fåtal riktiga kvinnor på VM som vill träffas isf.
    Jag höll på med dejtingsiter för sex i 4-5 år och hann då med att skaffa mig rätt så god insikt.

Det finns enorma mängder bluff-siter; ofta blir man bombarderad med meddelanden och de gör allt de kan för att du ska spendera pengar. Tecknar du ett abonnemang så är det i regel väldigt svårt att avsluta, med regler som t ex kräver att du skickar ett fax med din uppsägning. Varken Tinder eller VM hör till denna kategori, oavsett om du inte lyckats hitta någon där. Scammare hittar du på alla sidor, även på de seriösa siterna... håller man på ett tag så lär man sig rätt så bra vad som är bluff och vad som är äkta.

Ja, jag har fördel av att vara attraktiv, men jag tror att de flesta kan hitta någon om man har andra positiva egenskaper som charm och humor... har man stor så är det också ofta väldigt fördelaktigt (speciellt på Bodycontact).
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (sextum) skrev 2024-04-25 21:57:59 följande:

Prova Bodycontact Kostar inget och är raka puckar .

Om du ska lyckas där krävs det dock nästan att du är kvinna, bög eller att du sticker ut från den gigantiska massan med andra kåta män; t ex att du har 20+ cm kuk, att du är väldigt ung och söker gammal och fet kvinna osv. För de flesta normala män, är det svårt att nå fram där och hitta någon tjej som är intresserad, fast det finns tydligen en och annan som lyckas... man hör ibland om någon som lyckats knulla runt med ett flertal vackra tjejer där.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Suck) skrev 2024-05-08 14:33:42 följande:

Att någon aktivt väljer ligga med redan upptagna män är inte så sannolikt när det finns en massa singlar på dejtisdorna. Vem vill liksom riskera att kära ner sig i någon som är upptagen och vara "boven" i någon annans drama?

Det är nog därför det fungerar så bra för upptagna på Victoriamilan och Ashleymadison. Kaka söker maka. Glad
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Linda) skrev 2024-05-08 15:55:42 följande:
    Är det då känner du att du inte velat gå vidare, som du nämnde? Säger du det på träffen och tackar för dig? Eller hur blir en sån situation undrar jag lite över.
    Jag var på många sådan typer av träffar förr när jag var aktiv. Det brukade bli så att man stämde av online eller över telefonen efter träffen, och om bägge tyckte att det klickade så körde vi vidare... eller annars så gick man vidare och släppte kontakten.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (VillVågarinte) skrev 2024-05-09 23:42:19 följande:

Hade önskat jag vågade ha en KK. Min partner är såå ointresserad nu av sex. Jag är kåt jämt. 
    Men vågar inte vara otrogen och han går inte med på öppet. 
    Ens kk kan plötsligt tala om för ens kille va man gör?!??!?

Det är fördelen med Victoria Milan där de flesta redan är upptagna och söker vid sidan av. Då blir det ett gemensamt intresse av att bägge håller det diskret.

Fast ibland fungerar det inte... jag har haft ett par tjejer som blivit tokkära i mig och på eget bevåg berättat för sina män, vilket lett till avslut i deras relationer.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (win) skrev 2024-05-14 17:50:25 följande:

Men varför skulle det vara något negativt?
    Deras män slapp leva med otrogna skithögar och tjejerna är fria att knulla runt utan att bete sig som ett rövhål.... jag skulle kalla det win-win för båda.
    Det var mycket antaganden där!

Det är inte någon som sagt att det skulle vara negativt, det är din tolkning.

Deras män var betydligt större skithögar; det fanns anledningar till att dem sökte en annan man att knulla med.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Jodå) skrev 2024-05-15 10:50:56 följande:
    Jag har fått kontakt med några "äkta" kvinnor via VM, i en uppsjö av fejk. Ett par av dem ledde till kk/ONS.

Men som man där är det lätt att bli ganska illa behandlad, valfriheten för kvinnor är mycket större såklart.

Det var ofta jag kände mig desperat, dum och fattig efter VM-aktivitet.
    Jag upplevde det inte så när jag höll på med VM. Visst fanns det en och annan scammare, men de var enkla att upptäcka... samma situation där som på de flesta dejtingsiter.
    Sedan fick jag sålla lite bland de verkliga kvinnorna, det var en hel del desperata som man inte klickade med. Jag hittade dock några helt fantastiska tjejer där som jag fått uppleva mycket härligt tillsammans med. Saknar tiden där lite grann, men håller mig numera troget till min nuvarande tjej.

Kände mig aldrig desperat, jag hade det jättekul med den VM. Samma med Tinder när jag provade det ett kort tag (då jag var separerad)... många härliga tjejer man fick kontakt med där. Glad
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Döfött) skrev 2024-05-18 10:06:04 följande:
    Nu snackar vi gay-sexträffar?
    Ja
Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK