Bra sidor för att hitta KK
Jag höll på med KK:s och liknande i min förra relation (som var sex-lös de sista åren)... mysigt ibland, men emellanåt blev det väldigt komplicerat och känslomässigt jobbigt när det plötsligt började uppstå känslor och svek åt både ena och andra hållet. På papperet kanske det låter som en fungerande lösning, men i praktiken så är det inte det på sikt.
Till att börja med, ska man ha en KK, fungerar det nog bäst om bägge är singlar. Otrohet är helt kasst så var inte otrogen, du kommer säkert att ångra dig så småningom. Det är i alla fall mitt råd. :)
När jag höll på att strula så upplevde jag gratis-siter och appar som rätt så värdelösa. Tinder och Happypancake fungerade till viss del, men dessa bygger ju på att man visar vem man är... inte så bra om man vill vara otrogen. Bodycontact var det mest värdelösa man kan tänka sig; 55% homosexuella män, 40% desperata män och 5% kvinnor (vilka var rätt trötta på de där desperata männen :) ). För min del var det Victoria Milan som gav utdelning... träffade en hel del därifrån. Det krävs dock att du i praktiken betalar om du ska kunna använda den siten.
Jag avråder dock från att ge sig in i det där träsket... bättre att göra slut med sin nuvarande och ha kul som singel tills man träffar den rätta.