Inlägg från: Majonnäs |Visa alla inlägg
  • Majonnäs

39 och planera barn

Japp här finns en, är också 39 år. Vi vill ha ett syskon till vår dotter på 8 som kom till genom ivf . Vi tänkte händer det så händer det annars är vi jätteglada över dottern. Plussade på första försöket i maj. I v 14 på kub fick vi reda på att bebisen va död sen v 9. Så för fyra veckor sedan gjorde jag en abort på sjukhuset, men plussar fortfarande starkt så måste göra vul imorgon för att kolla rester.

• Majonnäs

Anonym (annicka) bra försök men tvivlar på att någon av oss bryr oss om dina försöka att provocera. Flört

• Majonnäs

Kan inte citera men önskar alla stort lycka till, vi får följas åt Hjärta

Skulle gjort vul imorgon men är dunderförkyld så får vänta till måndag. Hoppas verkligen inte det är rester kvar !

• Majonnäs
    Hannis1983 skrev 2022-08-30 15:05:46 följande:

Majonnäs: hur har det gått för dig?

Tack för frågan. Gjorde vul igår och det fanns rester kvar så har fått en tid på måndag för skrapning. Rynkar på näsan
  • Majonnäs

Jag bara längtar till måndag och allt är över. Vill kunna gå vidare nu, känns oerhört långdraget allting. Laddade ner några gravidappar när jag var gravid och får fortfarande mail.... grattis till v 20 bla bla...måste försöka få ett stopp på mailen.

• Majonnäs
    Maymom skrev 2022-09-02 15:34:54 följande:

Majonnäs: Förstår dig helt! Jag har en kollega som är beräknad samma dag som jag var beräknad innan senaste ma... sjukt jobbig påminnelse. 
    jag fick mitt i juni, får se om jag får normal cykel denna månaden, fick störtblödning för en vecka sen igen och nu mens, måste ha varit nåt som låg kvar som de missat. Blöder nästan inget denna mensen, men så glad att den kom nu. :)

Fy så jobbigt med kollegan, det blir ju att man tänker på det extra mycket då . 

Säkert rester kvar då ja, verkar väldigt vanligt med rester när jag läser. Skönt med mensen, längtar sååå efter min men först måste jag göra skrapningen. 

Hur vågar man försöka igen ? Kommer ju gå på tå varje minut känns det som OM jag lyckas bli gravid igen.

• Majonnäs

Hannis1983 tack detsamma !

Ha en fin helg alla kämpar {#emotions_dlg.flower}

• Majonnäs

Sötmummy håller alla tummar här . {#emotions_dlg.flower}

• Majonnäs

Sötmummy, håller tummarna det är den andra som spökar . Hoppas snart smärtan släpper och de hittar vad det beror på .

Svar på tråden 39 och planera barn