• Anonym (Bikille 38)

    Jag är bisexuell. Vilka är dina fördomar?

    Jag är bisexuell. Det tog ett tag för mig att inse det. Att vara det 2021 är väl kanske inte så chockerande, men jag vill ändå höra vad ni har för fördomar om en sån som mig.

    Har ni frågor eller om ni undrar något så tveka inte att fråga. Jag är en öppen person och inga frågor är för dumma.

    Kram på er!{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Jag är bisexuell. Vilka är dina fördomar?
  • Anonym (Bikille 38)
    Anonym (Donna) skrev 2021-10-10 17:32:06 följande:
    Så det kan ta hur länge som helst alltså... gudars så hemskt det vore för mig om jag var din partner.
    Jag kan inte hjälpa det, men jag skulle inte på några villkor vilja ha en man som haft sex med män eller som tänder på andra män.
    Det är ok. Vad är det som du tycker är äckligt eller så då?
  • Anonym (Casanova)
    Anonym (Bikille 38) skrev 2021-10-10 17:25:50 följande:
    Det tog ett tag för mig att komma på att jag var bi, eller ens tänka i de banorna. Efter honom har jag inte varit med en annan man.

    Vi var skolkamrater så det här var längesen och ja, jag gillade det mycket.
    Träffar du tjejer eller är det dött på den fronten?
  • Anonym (Bikille 38)
    Anonym (Casanova) skrev 2021-10-10 17:33:42 följande:
    Träffar du tjejer eller är det dött på den fronten?
    Det är dött på båda fronter, tyvärr. Jag försöker träffa tjejer och så, men det är så svårt.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (Bikille 38) skrev 2021-10-10 17:33:23 följande:
    Det är ok. Vad är det som du tycker är äckligt eller så då?
    Det är bara tanken på det. Jag blir väl kallas för någon sorts "fob" nu men det tar jag. 
    Jag klarar inte tanken på sex mellan samma kön, man som kvinna.

    Det äcklar mig helt enkelt.
  • Anonym (Bikille 38)
    Anonym (Donna) skrev 2021-10-10 17:37:54 följande:
    Det är bara tanken på det. Jag blir väl kallas för någon sorts "fob" nu men det tar jag. 
    Jag klarar inte tanken på sex mellan samma kön, man som kvinna.

    Det äcklar mig helt enkelt.
    Det är lugnt. Jag tänker inte kalla dig för någon slags fob. Man har ju rätt till sina känslor.
  • Anonym (789)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-10 12:23:04 följande:

    Det här är andras fördomar, inte mina.
    Det finns inga bisexuella män. Man är bög/gay om man tänder på män.


    Du själv har ju nämnt dina sexuella tankar om andra män så då är du också gay då?
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (789) skrev 2021-10-11 12:18:12 följande:
    Du själv har ju nämnt dina sexuella tankar om andra män så då är du också gay då?
    Det skulle jag inte säga. Jag har bara blivit kär i kvinnor. Öppensinnad eller bisexuell är jag nog. Eller bara sexuell.
    Andra har kallat mig för bög.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-10 12:23:04 följande:

    Det här är andras fördomar, inte mina.
    Det finns inga bisexuella män. Man är bög/gay om man tänder på män.


    "Finns inga"? Vad grundar du det på?

    Är det inte mer sannolikt och naturligt att vi inte är absolut det ena eller absolut det andra, att känsloskalan är bredare än så?
  • Kokoskorven

    Okej, här kommer mina fördomar:

    Bisexuell tjej - är egentligen hetero, men sjukt trött på snubbar
    Bisexuell kille - är egentligen knallbög

    Hemskt, va?Skäms

  • Anonym (kaffedraken2)
    KimLinnefeldt skrev 2021-10-11 12:28:10 följande:
    "Finns inga"? Vad grundar du det på?

    Är det inte mer sannolikt och naturligt att vi inte är absolut det ena eller absolut det andra, att känsloskalan är bredare än så?
    Jag tror du missförstod. Det är inte jag som påstår att det inte finns bisexuella män. Det är andra som gör det. Tänder man på män, så är man bög. That's it.
    En bekant har flera tjejkompisar som är bisexuella. Men jag är bög sa hon.
    Solig
  • Anonym (Alfan)

    Så lyckas man inte med tjejer så tar man killar och kallar sig bi.

  • Freddie K

    Om jag ska ha sex med en man så är det ungefär samma som om jag skulle ha sex med en kvinna. Han får gärna se bra ut, men han behöver inte vara dösnygg, men gärna inte en ölmage och han ska så klart sköta sin hygien. Sen är det väldigt viktigt för mig att han är snäll och behandlar mig bra och att jag känner mig trygg med honom.

    Just saying.


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (AK)
    Anonym (Donna) skrev 2021-10-10 17:32:06 följande:
    Så det kan ta hur länge som helst alltså... gudars så hemskt det vore för mig om jag var din partner.
    Jag kan inte hjälpa det, men jag skulle inte på några villkor vilja ha en man som haft sex med män eller som tänder på andra män.
    Klarar du av att umgås med bögar eller blir det svårt när du tycker det är så äckligt?
Svar på tråden Jag är bisexuell. Vilka är dina fördomar?