Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..
Jag undrar om det inte bara är så enkelt som att de ser "äldre" kvinnor som lågt hängande frukt. Minimum effort liksom.
Nu undrar jag om jag har missförstått allt.
Jag undrar om det inte bara är så enkelt som att de ser "äldre" kvinnor som lågt hängande frukt. Minimum effort liksom.
Jag tror det kan handla om känslan att känna sig önskad och åtrådd.
Många yngre är mer inriktade på sig själva och sina egna prestationer när det handlar om sex. Yngre kvinnor är mera noga med att dom själva ska framstå positivt när det gäller utseende och sexighet - det blir som att dom är "snälla" som bjuder på sin fina kropp.
Tillsammans med en äldre kvinna känner sig en ung man mer som att han är efterlängtad och åtrådd. Han får en annan uppskattning och mera fokus på sig själv än han skulle få med en yngre kvinna. Mannen får känna sig som en "belöning" till kvinnan istället för tvärtom.
Bara en hypotes - jag kanske har helt fel??
Det är säkert en kombination av olika saker, som nämnts önskan att vara åtrådd och att få vara sexobjekt, en förväntan om att äldre kvinnor vet vad de vill och tar mer initiativ och att det är mindre spel och mer rak kommunikation.
Kvinnor runt 50 som går på fjäsket från unga män handlar till stor del om att de på något sätt vill känna sig unga igen och inte riktigt accepterar att de åldras på samma sätt som jämnåriga män. De ratar ju jämnåriga män för att "utbudet är litet" och bara kan se skalliga män med lite mage och mardrömstanken att de är impotenta. Att de själva har dallrig rumpa och hängbröst är inget dom vill inse utan suger i sig snabbt vackra ord från unga män och ser chans att bli ung igen.
Så vad ser unga män i oss medelålders? Förmodligen en förhoppning om att vi är desperat efter uppmärksamhet från virila män som kan ge oss kuk i mängder.
Jag har skrivit med åtskilliga unga män här på Fl och fått det bekräftat av väldigt många att det är en chans att få lättillgänglig fitta.. Dom tror att man är naiv.
Det vore intressant att få höra vad en yngre man tycker. Ett ilsket inlägg från en medelålders kvinna på dåligt humör sitter knappast inne med sanningen. Jag känner då inte igen mig där, varken varför jag lyssnar på männen eller varför de söker upp mig.
För män handlar allt om erfarenhet. Vill ha sex med den och den och den för att bygga upp min erfarenhet. De tänder inte på en skrynklig tant före en ung tjej.
Så är det. Många äldre kvinnor är dessutom sexuellt utsvultna och hungriga p.g.a att deras män har potensproblem.
Hur kom du fram till att alla äldre kvinnor är otrogna?
Jag skrev: Många äldre kvinnor är dessutom sexuellt utsvultna och hungriga.
Det innebär givetvis inte per automatik att ALLA är otrogna.
Var hittar man dessa singel kvinnor och är du en av de?