Anton Chigurh skrev 2015-07-24 19:52:10 följande:
" sarkastiska kommentarer" nä, det är den sanna Anton du ser här, Zarch, jag oroar mig för allvar för dig, jag för min del älskar att vara hustomte här på FAMILJELIV,
på tal om det, hustomte å så,
så har jag en väldigt vacker bild du skall få se
i näste inlägg, jag tror du kommer bli lite lycklig när du ser hur en riktig hustomte kan ta sig ut.
Jag sträcker alltid på mig, jag vet att jag är snygg och attraktiv som bara den så oroa dig inte för mig, jag skäms inte det minsta, men det tycks du göra eftersom du gav tummen upp för någon som tyckte att skämskudde var ett korrekt attribut att ta till för den som omnämndes i tråden, och det blev ju du, Zarch, vilket jag bara kan beklaga, inte för att du inte förtjänar det utan för att du tydligen skäms så oerhört för det.
Hur lång soffan är...det är lite väl personligt, Zarch, det hoppas jag att du förstår, jag vill inte röra upp ditt splittrade humör ytterligare men jag tror, och hoppas, att du har förståelse för min inställning här. Kanske, om jag lär känna dig lite bättre framgent...kanske jag låter dig få reda på måtten.
Den är inte röd.
Du får min själ en BAMSEKRAM till, jag vet att du är i behov av det, Zarch ....
Jag skall åka till Gumman nu, hon har precis slutat jobba så jag måste tyvärr logga av, Zarch, men jag hoppas att du kan ta dig igenom kvällen utan att få bestående men, du får skicka mig ett PM om du känner att du behöver "prata" av dig, jag ställer alltid upp för människor i nöd, det vet du.
Må nu så gott du bara kan, Zarch.
Puss
...och en kram till
...//Anton
Har jag lovat.
Så har jag. Så...
Varsegod,
Zarch
Världens vackraste hustomte.
Hur lätt som helst...
Må din söndag bli en formidabel söndag. Obs
din söndag. Om vissa andra har en hangover från helvetet kunde jag inte bry mig mindre. Tvärtom.
Men det hoppas jag
sannerligen inte att det gäller dig.
Nu skall jag åka å träna. En lekamen som min kräver sitt för att se ut så som den gör.
Kram
din //
Anton
Förresten har jag en
CRUSH på
Konstatera, jag tror mig veta vem han är, och har jag rätt, så är han en av mina största idoler här på
FAMILJELIV.