• XcsM

    Bästa kosttillskott muskellbygg/fettbränn

    Jag tycker inte heller om proteinpulver, men testade One Whey's som smakar Cappuccino (blandar med mjölk, inte med vatten). Den funkade kanon! Min sambo käkar gröt med mjölk på morgonen och brukar då hälla över proteinpulver från Whey som smakar blåbär, det blir svingott! Sen kan man ju även ha pulver i mat, vi brukar göra proteinvåfflor lite då och då

    Här är ett inlägg som jag tycker är bra när det kommer till just pulver: http://www.linabjorkskog.com/traning/proteinpulver-efter-traning-2 

    Har aldrig testat (och tror inte på) fettförbränningstabletter och liknande så har inget att säga om det.

  • XcsM

    Angående fettförbränningen så vinner du nog också mer på att träna upp fettförbränningen, genom långa lugna träningspass (1,5 timme +) där du ligger på 130-150 i puls. Lär nog funka hundra gånger bättre än alla tabletter och allt kaffe i hela värlen  

  • XcsM
    Ungmor89 skrev 2013-03-06 22:58:59 följande:
    Bygga muskler och bränna fett kam vara svårt samtidigt. Då ar jag tävlat i bodyfitness så vet jag vad jag pratar om. Under deffen när jag ska gå er i fettprocent o samtidigt underhålla mina muskler så käkar jag vassle efter träningspasset. Som fettförbrännare kör ag på celsius eller kaffe innan frukosten och innan jag går ut o powerwalkar :)
    Fast det är väl rätt stor skillnad på att byga muskler/bränna fett på fitness-nivå och på "nomal nivå" ? Jag har absolut inga problem med att bränna fett och lägga på mig muskler om jag tränar och äter rätt, men kan tänka mig att det hade blivit klurigare om man höjt nivån på det hela..
Svar på tråden Bästa kosttillskott muskellbygg/fettbränn