• Anonym (Liten snopp)

    Kvinna: Väljer du bort män med liten snopp?

    Den stora kärlekstråden eller kvinnan av idag!

    Om du nu råkar bli attraherad och kanske till och med lite tillfälligt kär i en man. Skulle du kunna dumpa denne bara för att det sedan visat sig att han har en lite för liten snopp för dig t ex under 13 cm. Ser du detta verkligen som ett skäl att dumpa någon som kanske är perfekt på många andra sätt?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: Väljer du bort män med liten snopp?
  • Ojsan

    Storleken har egentligen ingen betydelse, det är hur den används.

  • Anonym
    Lisa says skrev 2013-01-26 19:15:05 följande:
    Måste bara få säga att det är ingen som skrattar ut en kille med liten snopp i sängen! Har man kommit så långt att alla kläder är av osv, då vill man ha den där snoppen nästan oavsett hur den ser ut.
    Sen vet man ju aldrig, är sexet inte bra av en eller annan orsak så kanske det inte blir så att man hör av sig efteråt, men då har det knappast BARA med storleken att göra.
    Hursomhelst, man lämnar inte mitt i, killars osäkerhet beror på nåt annat, för det där scenariot händer bara inte. Tjejer är inte onda, inte särskilt många iallafall.
    Du har fel. En nära vän till mig har liten snopp. Jag tycker mer synd om honom än om personer med cancer.
    Han han blivit nekad sex 2 gånger när kläderna åkt av. Det verkar också som att kvinnor talar mycket om mäns könsorgan då min flickvän berättat att hennes kompis som har haft sex med honom sagt att han har liten till henne. 90% skulle inte ha sex med honom om de visste hans storlek från början så han försöker såklart hålla det så hemligt som möjligt.
    Han har varit självmordsbenägen. Jag har sagt åt honom att jag tycker det är bättre att skita i allt och gå emot normen som säger att en man med liten kuk i princip inte ska synas eller höras överhuvudtaget, att han borde prata öppet om det istället. Det kommer nog aldrig hända.
  • Anonym (nope)
    Anonym skrev 2013-01-27 03:31:08 följande:
    Du har fel. En nära vän till mig har liten snopp. Jag tycker mer synd om honom än om personer med cancer.
    Han han blivit nekad sex 2 gånger när kläderna åkt av. Det verkar också som att kvinnor talar mycket om mäns könsorgan då min flickvän berättat att hennes kompis som har haft sex med honom sagt att han har liten till henne. 90% skulle inte ha sex med honom om de visste hans storlek från början så han försöker såklart hålla det så hemligt som möjligt.
    Han har varit självmordsbenägen. Jag har sagt åt honom att jag tycker det är bättre att skita i allt och gå emot normen som säger att en man med liten kuk i princip inte ska synas eller höras överhuvudtaget, att han borde prata öppet om det istället. Det kommer nog aldrig hända.

    Så sorgligt och vilken dundermiss dessa brudar gjort, för oftast så har män med mindre kuk ett behov av att visa hur fantastiska dom är i sängen, att dom är just det!!

    Har haft snygga män med xl och dom har varit så fullt upptagna med sin jävla kuk, att dom helt glömt bort allt annat man kan göra i sängen, så när man hjulbent med sår i underlivet lämnar sängen, så kommer man aldrig mer tillbaka.

    Nu är det inte alltid så här, men om han kompenserar storleken med att vara en fantastisk älskare, så kommer dom att stå i kö när ryktet går, för vi kvinnor vill ha så mycket mer än gnidet av kuken mellan benen!   
  • Orcha
    Anonym (nope) skrev 2013-01-27 03:43:23 följande:

    Så sorgligt och vilken dundermiss dessa brudar gjort, för oftast så har män med mindre kuk ett behov av att visa hur fantastiska dom är i sängen, att dom är just det!!

    Har haft snygga män med xl och dom har varit så fullt upptagna med sin jävla kuk, att dom helt glömt bort allt annat man kan göra i sängen, så när man hjulbent med sår i underlivet lämnar sängen, så kommer man aldrig mer tillbaka.

    Nu är det inte alltid så här, men om han kompenserar storleken med att vara en fantastisk älskare, så kommer dom att stå i kö när ryktet går, för vi kvinnor vill ha så mycket mer än gnidet av kuken mellan benen!   

    It was love @ first sight, not the second though.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-26 14:50:28 följande:
    Jag är 43 år, gift sedan 13 år med en man med stor snopp. Nödvändigt för mig. Har träffat superhärliga män med liten penis och till en början har jag liksom hängt kvar, även sexuellt pga själva förälskelsen, men det har aldrig hållit i längden. Attraktionen och sexlusten ebbar ut helt enkelt. Om jag inte känner en stor snopp i mig, eller om jag inte får känna på, se, smeka och smaka på en stor penis så tappar jag intresset. Detsamma gäller om mannens könsorgan är kraftigt böjt åt ena eller andra hållet. Det blir fysiskt omöjligt för mig då. Omkretsen är ju också väldigt viktig tycker jag. I ärlighetens namn känner jag ingen kvinna som inte uppskattar en rejäl penis. 

    Om du har problem att känna så kanske du skulle prova lite knipövningar så att ditt könsorgan inte blir så stort och slappt.
  • kire

    Jag tror inte heller för ett ögonblick att storleken på kuk är en faktor som spelar roll i allt det som bygger upp en attraktion eller relation. Däremot, rent sexuellt blir saker mer motsägelsefulla tycker jag. Många i tråden här säger att storleken inte spelar någon roll, mina erfarenheter ur verkliga livet säger något annat.

    Jag har aldrig varit med om, så långt tillbaka jag kan minnas att någon kvinna jag haft sex med inte kommenterat min storlek. Jag tillhör alltså den kategori män som brukar kallas mycket välutrustade och alla har kommenterat det, på olika sätt gjort klart hur skön den är och hur skönt det är att bli fylld. Och nej - jag menar nu inte på något sätt att det skulle vara allt det handlar om, bra sex är självklart väldigt mycket mer än en stor kuk.

    Men ändå, min erfarenhet är att det absolut är en faktor som ändå betyder något. Varför skulle annars alla, även då  de allra flesta inte haft någon aning om hur min kuk ser ut innan vi hamnar i sängen ändå hamna där, kommentera, på ett positivt sätt storleken?

  • Anonym (Raffa)
    kire skrev 2013-01-27 08:56:28 följande:
    Jag tror inte heller för ett ögonblick att storleken på kuk är en faktor som spelar roll i allt det som bygger upp en attraktion eller relation. Däremot, rent sexuellt blir saker mer motsägelsefulla tycker jag. Många i tråden här säger att storleken inte spelar någon roll, mina erfarenheter ur verkliga livet säger något annat.

    Jag har aldrig varit med om, så långt tillbaka jag kan minnas att någon kvinna jag haft sex med inte kommenterat min storlek. Jag tillhör alltså den kategori män som brukar kallas mycket välutrustade och alla har kommenterat det, på olika sätt gjort klart hur skön den är och hur skönt det är att bli fylld. Och nej - jag menar nu inte på något sätt att det skulle vara allt det handlar om, bra sex är självklart väldigt mycket mer än en stor kuk.

    Men ändå, min erfarenhet är att det absolut är en faktor som ändå betyder något. Varför skulle annars alla, även då  de allra flesta inte haft någon aning om hur min kuk ser ut innan vi hamnar i sängen ändå hamna där, kommentera, på ett positivt sätt storleken?
    Enkelt, dom flesta kvinnor vet att en man med stor kuk är mycket stolt över den och också vill höra det från kvinnan han har sex med. Därför säger vi det, behöver inte vara svårare än så. Till en man med liten kuk säger man ju inte direkt "vilken fin liten kuk du har" även om man kanske uppskattar den lilla bättre än en stor, utan man ger den mindre välutrustade mannen komplimanger för andra saker, exempelvis komplimerar man honom för vad han gör  med sin kuk. 
  • Wimsey

    Troligen för att man tror att män gillar att man berömmer deras kuk


    gammal detektiv i ny förpackning
  • Anonym (Liten snopp)
    Wimsey skrev 2013-01-27 09:13:49 följande:
    Troligen för att man tror att män gillar att man berömmer deras kuk
    Precis av samma anledning som vi män säger att vi tycker tjejen var så¨skön efteråt. Något som jag tror närmast alla kvinnor åtmistone få en känsla utav även om nu inte mannen säger det ordagrant tror jag.
  • Anonym (Liten snopp)
    Wimsey skrev 2013-01-27 09:13:49 följande:
    Troligen för att man tror att män gillar att man berömmer deras kuk

    Precis av samma anledning som vi män säger att vi tycker tjejen var så skön efteråt. Något som jag tror närmast alla kvinnor åtminstone vill få en känsla utav även om nu inte mannen säger det ordagrant tror jag.

Svar på tråden Kvinna: Väljer du bort män med liten snopp?