Inlägg från: Smilze |Visa alla inlägg
  • Smilze

    Nya tjejkompisar i Linköping

    Hej!

    Så kul att jag såg ditt inlägg i samma veva som jag själv funderade på om man skulle våga slänga ut en liten efterfrågan. Jag skulle precis som du tycka det var väldigt roligt med lite nya tjejkompisar i mitt liv. Dina tankar om en fika, en afterwork eller en promenad låter perfekt. 

    Själv är jag 27 år, inte direkt nyinflyttad till Linköping, bott här i fem år, men separerade i våras från min sambo som då "fick" många av våra gemensamma vänner i separationen Skrattande  

    Jag skulle absolut haka på en fika eller en öl nån dag, fler som är sugna??? 

  • Smilze

    Ohhh va roligt tjejer!!!! Tyvärr passar inte den 30:e för mig, lite julfester och så framöver. Jag kan annars den 8:e, 14:e, 15:e dec? Om ni får till det den 30:e så hoppas jag att jag kan hänga på nästa gång istället :)

  • Smilze

    Kan även de flesta vardagar, typ torsdagar om det fungerar!

  • Smilze

    Jag bokar upp den 14:e så länge så får vi se vad resten säger. Jag jobbar i Mjölby och är inte i stan förrän vid fem så när som efter det kan jag. 

    Annars är jag också på en fika nån eftermiddag tidigare! 

  • Smilze
    Javli skrev 2012-12-02 11:44:27 följande:
    Hejsan!
    Jag är 28 år och bor i Linköping sedan flera år och träffar gärna nya personer. Vi bor lite utanför Ljungsbro och har en dotter på snart 7 månader. Hade varit roligt att hänga på er!
    Självklart, bara att komma!  Glad
  • Smilze

    Haj haj, 

    Jag har ju bild på min presentation, så liten aning om mig har ni ju =) Jag bloggar även på sminkhornan.spotlife.se om ni vill gå in och snoka lite där, så kan ni ju komma till mig så bildas det kanske en liten klunga där =)

    Annars kan vi alla hänga en Familjeliv skylt runt halsen så blir det uppenbart Drömmer

    Vad roligt att vi blir ett litet gäng ändå, skitkul tjejer!!!

    /Emma 

  • Smilze
    Noomi81 skrev 2012-12-12 08:31:29 följande:
    Hej på er! Jag går ju att känna igen på min stora preggo-mage. Dock är jag sjuk just nu, men jag hoppas verkligen jag mår bra till fredag. 
    Aj då, krya på dig så hoppas vi att du kan hänga på i morgon. Ska bli väldigt trevligt!!!!
  • Smilze

    Aj då, tråkigt att höra att ni inte mår bra, så är det tyvärr i dessa tider. Krya på er!

    Hur många blir vi nu då? Nån mer än jag som fortfarande är på?
     

  • Smilze

    Jag med, så då kör du och jag Elin ia.f  Glad

    Du vet ju hur jag ser ut så då får väl spana efter mig!

     

  • Smilze

    Hej!!!
    Vi hade väldigt trevligt!
    Jag är absolut på att försöka gå ihop en träff när alla är pigga och krya igen! För min del börjar schemat bli ganska fullt innan jul och nyår, men början på Januari kanske???

  • Smilze

    Hej, god fortsättning på er alla!

    Jag tycker absolut vi styr upp ytterligare en träff. Jag är dock väldigt flexibel och kan i stort sätt när som, så länge jag har några dagars framförhållning. Så lägg fram ett förslag så hakar jag på!!!

  • Smilze
    elinlkpg skrev 2013-01-17 10:16:18 följande:

    Cafe Berget låter väldigt trevligt! Vi kan mötas utanför vid 17.15 (den 23:e), om det passar?

    Elin


    Taget =) Ses där!!!
  • Smilze

    Hej Tjejer, 
    Jag är hemskt ledsen men jag måste skjuta upp morgondagens fika. Jag vet inte hur många vi skulle bli men jag hoppas ni kan träffas ändå. Jag har revision på jobbet och måste nog stanna kvar hela kvällen, eller framförallt måste jag ha möjlighet att stanna kvar om dom behöver mig.

    Kan ni möjligtvis nästa onsdag? 

    /Emm 

  • Smilze
    elinlkpg skrev 2013-01-23 07:15:15 följande:
    Hej, hej,

    som det verkar hittills var det bara du (Emma) och jag som skulle ses, och för min del går det bra att skjuta upp fikan en vecka till den 30 jan istället. Då kanske det är fler som har möjlighet att hänga på också :)

    Vi kan väl bestämma att vi ses nästa onsdag, den 30 jan utanför Café Berget vid 17.15 (om det inte är någon annan som har något annat förslag på plats eller tid).

    Hälsningar
    Elin
    Jupp jupp, det blir kanon!

    Häng på nu tjejer :) 
Svar på tråden Nya tjejkompisar i Linköping