• Trust me

    Mäns analfixering - bisexualitet?

    För att hälften av männen har en för liten kuk för att nå upp till storleken som kvinnor behöver för att bli tillfredställda. Det här handlar om de män som vet med sig att de har för liten och därför siktar in sig på det mindre hålet i hopp om att de ska kunna ge kvinnan det hon vill ha.

    Sedan har det visat sig att naturen har skapat en genetisk egenhet hos män med kuk mindre än genomsnittet. Det är att föredra analsex och anledningen tror forskarna är att naturen vill hindra dessa män från att reproducera sig.

    Vet inte vad man annars ska skriva för inlägg till en så här fånig trådstart. 


    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me
    radwanska skrev 2012-05-03 09:55:18 följande:
    Nej, jag tror inte att det är så. Jag tror de gillar analsex utan att vara bisexuella eller nyfikna. Det är ju en helt annat känsla kan jag tänka. Vill de däremot ta en dildo eller dylikt i sin egen anal så är nog det ett starkare tecken på nyfikenhet. 
    Solklart och alla kvinnor som kommer lättare av oralsex än vaginalsex är lesbiska.. Nääääää..

    Nu vet vi sedan länge att stimulans av prostatan kan ge väldigt stor njutning. En del tycker det är obehagligt att bli stimulerade där men oftast är det nog för att den sitter där den sitter. Satt g-punkten inne i livmodern hade det inte varit ett så poppis ställe att pilla på.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me
    Anonym skrev 2012-05-03 10:10:20 följande:
    För att det stimulerar penisen? Varför njuter så många av att stoppa in den i vaginan, eller i munnen för den delen?

    *doh*
    Den här tråden blir bara roligare.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me
    Anonym skrev 2012-05-03 10:27:23 följande:
    Både munnen och vaginan är behagliga, bra naturligt glid och luktar för det mesta gott... analen skiljer sig lite där...
    Glidmedel, spott eller en fitta som rinner över duger bra.

    Hur nära kuken sitter din näsa? På vanliga människor så är näsan på ungefär samma avstånd från den penetrerade analen som den är från den egna analen alla annan tid.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me
    Anonym (jag) skrev 2012-05-03 10:53:20 följande:
    Och löddrat Skrattande
    Gurglat? Obestämd
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me
    Anonym (fjantkommentator) skrev 2012-05-03 11:03:30 följande:
    Det går ju att köra upp en flourtablett om inte annat...
    En sån där som man ska tugga på för att se om man borstat ordentligt. Med den kan man kolla om det är riktigt rent där bak.

    Annars kan man ta flourtanten.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me

    Kanske är så att män som är frigjorda och har en utforskande inställning till sex måste ha något fel. En riktig man blir kåt av att se ett par tuttar och då tar kukhuvudet över tänkandet och drar med sig mannen till det barnalstrande hålet.

    Att män skulle kunna ha en lite mer komplicerad syn på sex och lust får liksom inte plats i mansnormen. Den blir en dålig patriarkal sida av den som beskrivs som att mannen vill tvinga kvinnan till något perverst han har indoktrinerats till av den kvinnoförtryckande porren.

    Det finns lite mer att göra inom jämställdheten än att kvinnans nej alltid ska accepteras och hennes lust bejakas.   


    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me
    Apocalypso skrev 2012-05-03 21:46:00 följande:
    Analsex är en rätt ny grej som inte förekom speciellt mkt före 90-talet känns det som, men nu är mer eller mindre var och varannan porrksakad känns det som, de flesta killar backar däremot när jag föreslår att penetrera dem med en gurka eller motsvarande. För mig är analsex ngt som man sysslar med i katolska länder istället för p-medel eller abort, alternativt i länder där oskulden är viktig.

    För min del går det fetbort. Kräks

    Är inte en gurka ofta lite större än en kuk? Sen handlar det ju inte om att penetrera eller köra in den. Det ska göras rätt så båda njuter.

    Skulle du lägga ner tid på att lära dig hur man gör det rätt och sen se till att göra det på rätt så det blir skönt för honom om han säger ja? 
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me
    Anonym skrev 2012-05-04 00:01:44 följande:
    Oj, jag tror jag är bög.
    Jag gillar att penetrera en anal.

    Och jag är kvinna, en bögkvinna. :)     
    Eureka! Det tredje könet är funnet. *ringer Tiina*
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me
    Anonym skrev 2012-05-04 09:04:22 följande:
    Men å andra sidan kan man vända helt och hållet på din "kritik" mot trådstarten. För det första innehåller den inte det minsta lilla kritik mot analsex vilket många genast drar slutsatsen att den gör.

    Tvärtom kanske den uppmanar folk att tänka till lite. Varför gillar jag analsex? Bejakar jag min bisexuella sida? Jag kanske är helt fel ute. Men någon som läser den kanske funderar lite och inser att "Jo, det vore kanske rätt skönt att själv få bli analknullad (av en kuk), eller "undrar hur det vore att knulla ett manligt rövhål"

    Vad vet jag? Hur som helst behövs inga pikar om att jag skulle ha en förlegad eller konservativ syn på sex. För det är det sista jag har.
    Problemet med din trådstart är att du tar en gammal dum teori som du vet inte stämmer och startar en tråd där du vill prata om på vilket sätt den stämmer.

    Att knulla handlar ju inte enbart om att få en viss sorts stimulans. Det handlar mer om vem man får den av. Klarar du inte av att göra den distinktionen så har du antingen sociala problem eller problem med dina kognitiva förmågor du behöver ta tag i.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me
    lykantrophona skrev 2012-05-04 15:48:38 följande:
    Ja, här har du en till! Jag tycker också om att vara den mottagande parten i analsex, är det så att jag är transsexuell då? ;)

    Både män och kvinnor har anal. Och alla bögar har inte analsex.

    Det här ligger ungefär på samma dumhetsnivå som killen i gymnasiet som hävdade att det bara vara bögar och straighta kvinnor som tyckte om att äta bananer.
    Här har vi det fjärde könet. *ringer Tiina på nyprogrammerad snabbknapp*
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me

    Dom säger bara så för män har sagt att dom ska tycka om det.


    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
Svar på tråden Mäns analfixering - bisexualitet?