Inlägg från: Anonym (Kille40) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille40)

Vad för fantasier vill ni förverkliga?

- Sex med annan tjej än min sambo
    - cuckolding där jag är den som knullar någons fru
    - dogging
    - CFNM

Är några av mina fantasier jag vill förverkliga

• Anonym (Kille40)
    Anonym (tjej 23) skrev 2012-04-13 01:27:38 följande:
    Skulle gärna bli kissad i munnen också... fan, måste våga någon gång, tror jag skulle tända på det asmycket.

Ett råd: Våga...är underbart att både ge och ta emot... Glad
  • Anonym (Kille40)
    Anonym (tjej40) skrev 2012-11-05 14:40:05 följande:
    Jag fantiserar om att bli knullad av flera män efter varandra, bara ligga där och få hur mycket kuk som helst. Medans de andra väntar på sin tur står de runt mig och runkar.
    Var med en kk och några kompisar till honom en gång men tyvärr var det bara kkn som var nåt att ha, de andra var för mesiga och kunde inte ta för sig. Tydligen inte så lätt som man tror för killar att knulla i grupp?
    Sen fantiserar jag att nån gång bli helt uppfylld av en gigantisk kuk, vill inte ha en så stor varje dag, men skulle vilja prova nångång. Bara att se en så stor och hård så jag nästan blir lite rädd:)

Skulle vilja förverkliga min fantasi om att vara en av många killar på en tjej.
    Min fantasi snuddar vid din, men tvärsom... Men jag förstår ändå att det måste vara en fantastisk upplevelse för en tjej att få så mycket kuk på en gång :)
  • Anonym (Kille40)
    Anonym (tjej40) skrev 2012-11-09 13:58:21 följande:

Haha, har du några trevliga kompisar då??

Skratt...har jag bara tillgång till kåt,villig tjej löser sig den delen snabbt tror jag... :)
  • Anonym (Kille40)

VIlken tråkmåns till kk du måste haft ;)

Allvarligt...jag förstår att inte alla vill dela med sig, det är på ngt sätt enkelt att förstå. Men jag gillar att dela med mig och att se "min" tjej få njuta av många andra vore underbart. Att veta att de tar hand om henne på bästa sätt.

Men trygghet är ju fiktigt, precis som du säger. Därför tror jag att det är viktigt att tjejen har åtminstonde en man med som hon verkligen litar på och som ser till att hon verkligen får det hon vill ha...och inget annat.
    Och därför är det nog vettigt att man tex är kk(eller sambo, man eller liknande) och känner en av männen. För att skapa trygghet.

Svar på tråden Vad för fantasier vill ni förverkliga?