• ms1

    Kan man plussa redan i vecka 4?

    Ja som sagt, kan man få positivt graviditetstest så tidigt som i vecka fyra?

  • Svar på tråden Kan man plussa redan i vecka 4?
  • SofiFrid
    SofiFrid skrev 2009-11-21 23:47:43 följande:
    jag är i vecka 4+3 och plussade igår =)
    7 dagar innan BIM
  • Lajdo
    SofiFrid skrev 2009-11-21 23:48:41 följande:
    7 dagar innan BIM
    v 4+0 är BIM. Så du menade kanske att du plussade i v 3+3? :P
  • SofiFrid
    Lajdo skrev 2009-11-21 23:50:35 följande:
    v 4+0 är BIM. Så du menade kanske att du plussade i v 3+3? :P
    Sorry plussade vecka 4 står det.
    Men har gått 3 fulla veckor och 3 dagar =)
    7 Dagar innan BIM
  • blir mamma 08

    japps, jag plussade på bim-7 och är i v.15 nu

  • mw24

    Jag plussade 10 dagar efter ägglossning så i vecka 3+3. Är i vecka 10 nu=)

  • Skytt92

    Ursäkta trådkap, men är i samma situation. Plussade för typ 4 dagar sen, dock jäääääätte jätte svagt, lika idag. Har fått 2 streck sen jag fick 1 första gången och enligt en app jag använder så är jag ny i vecka 3.. försöker lista ut vilken vecka jag är i. Så vad tror ni? 😂 min senaste mens första dag var den 7 förra månaden och då räknar appen från den dagen, vilket betyder att jag borde vara i vecka 3. Jag ska enligt den appen ha min mens idag men inget har kommit.

  • Cececilia
    Skytt92 skrev 2024-03-04 18:16:09 följande:

    Ursäkta trådkap, men är i samma situation. Plussade för typ 4 dagar sen, dock jäääääätte jätte svagt, lika idag. Har fått 2 streck sen jag fick 1 första gången och enligt en app jag använder så är jag ny i vecka 3.. försöker lista ut vilken vecka jag är i. Så vad tror ni? 😂 min senaste mens första dag var den 7 förra månaden och då räknar appen från den dagen, vilket betyder att jag borde vara i vecka 3. Jag ska enligt den appen ha min mens idag men inget har kommit.


    Det stämmer nog att du är i vecka 3, jag plussade också vecka 3 😊 
  • Maymom
    Skytt92 skrev 2024-03-04 18:16:09 följande:

    Ursäkta trådkap, men är i samma situation. Plussade för typ 4 dagar sen, dock jäääääätte jätte svagt, lika idag. Har fått 2 streck sen jag fick 1 första gången och enligt en app jag använder så är jag ny i vecka 3.. försöker lista ut vilken vecka jag är i. Så vad tror ni? 😂 min senaste mens första dag var den 7 förra månaden och då räknar appen från den dagen, vilket betyder att jag borde vara i vecka 3. Jag ska enligt den appen ha min mens idag men inget har kommit.


    precis som det sägs i den här gamla tråden kan man plussa i vecka 4 eventuellt redan i v3.
    Du var ju förmodligen i v4 när du skrev detta. Med mens den 7e borde du vara i vecka 5(4+0)idag.
    Förstår inte vad du menar med -fått två streck sen jag fick ett streck-. Fick du först två streck och sen ett streck på testen?
  • Skytt92
    Maymom skrev 2024-03-05 00:15:57 följande:
    precis som det sägs i den här gamla tråden kan man plussa i vecka 4 eventuellt redan i v3.
    Du var ju förmodligen i v4 när du skrev detta. Med mens den 7e borde du vara i vecka 5(4+0)idag.
    Förstår inte vad du menar med -fått två streck sen jag fick ett streck-. Fick du först två streck och sen ett streck på testen?
    Vet inte riktigt hur jag menade, haha. Antar att jag menade att jag hade fått 2 streck sen jag tog första testet som visade 2. Är idag i vecka 7 🥰
Svar på tråden Kan man plussa redan i vecka 4?