Inlägg från: Meduziz |Visa alla inlägg
  • Meduziz

    Nya vänner sökes i sthlm

    Halloj. Ännu en sthlmsmamma här
    Har en dotter på 7 månader.


    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz

    Vi bor i västerort.
    Ninja har inget problem med att sitta still en stund, sålänge hon får leksaker att pyssla med. (en miljon såna samtidigt ungefär)

    Har inte heller provat kulturhuset. Hade för mig att det var för större barn bara.
    Låter som en bra idé.
    Just nu är vi grymt sjuka i influensa så vi går inte ut någonstans. Är rädd för att smittas plus att jag mår skit.


    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-09-11 13:03:17 följande:
    jag har hört talas om rum för barn, på kulturhuset va? Någon som har lust att gå dit nästa vecka? Hittade en massa kul i DN´s på stan i går. barnvagnsbio, salsadans med bebisen i bärselen, stand up och babyrytmik. har någon testat?
    Lät skoj alltihop men Ninja hatar att vara i sin bärsele. Det är skrik, bit och slagsmål
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz

    Om jag har lyckats bli frisk tills dess så kommer jag gärna.
    Skulle ju på fika med ett gäng mammor imorrn men den här förkylningen (som jag fick på influensan) är överdjävlig.
    Har feberfrossa och kan knappt andas.
    Lillan är sjuk hon med.
    VIll inte smitta nån annan såjag håller mig hemma tills jag är frisk.


    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-09-16 14:29:42 följande:
    Du får krya på dig, Vi har också varit dåliga, jag åkte på bronkit och hostade ihjäl både man och barn..=) och efter det en förkylning så klart. Man blir galen av att vara hemma...
    Ja, Bebis vill ju leka och hitta på en massa skoj och man orkar bara inte.
    Helst vill man ju kunna gå ut med henne och gunga och busa men det är bara att glömma när man mår sådär.


    Börjar bli lite friskare nu. Nu börjar jag iaf få tillbaka lite smaksinne så det är väl på väg bort.
    Är fortfarande alldeles tjock i hela halsen och upp i öronen så att jag knappt hör nåt dock.
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz
    microsoft skrev 2009-09-16 19:47:02 följande:
    Ha ha
    Vad är så kul med det?
    Hon heter det.
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-09-16 22:54:30 följande:
    Jo visst, dom vill inte ligga och titta på mamma som hostar och har sig, utan leka. 1:a dagen jag var sjuk så var min tjej super lugn och sov typ halva dan men sen var det full fart igen. Hon brukar normalt inte sova några längre stunder på dagen... Krya på dig vännen
    Ja min dotter började komma på att hon bara ska vara uppe nu när jag började bli sjuk.
    Annars kan hon sitta i sin säng och leka med sina leksaker utan en massa gnäll.
    Nu ska hon bara vara uppei min famn och leka heeeela tiden.

    Tack
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz
    microsoft skrev 2009-09-17 09:44:30 följande:
    LOL
    Du är bara inne för att bråka med folk va?
    Tough shit. funkar inte på mig
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-09-17 23:19:39 följande:
    Ja men det är väl typiskt....Det är många som är sjuka nu tycker jag och förkylningarna verkar inte vilja ge med sig. jag har fortfarande en del hosta efter min luftvägs elaking.
    Är ju tyvärr så på hösten och vintern. Alla håller sig inne och är nära varann och så sprids smittorna.
    Usch.

    Krya på dig.
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-09-18 12:36:57 följande:
    Tess Ronson skrev 2009-09-17 23:39:00 följande: Jag bor i Hägersten Meduziz: Vi får se om vi orka pallra oss iväg och ses för en fika, mjukstartar lite =) Vi har tänkt åka till Grekland en vecka på torsdag, inget bokat ännu, kom på att lilltjejen behöver pass Eller hur? Galet, att vi inte tänkt på det tidigare..=(
    Jo, hon ska nog ha pass. (så var det iaf förr.)
    Tror att det är lite för sent att göra ett nu?
    Har för mig att det tar ett par veckor att göra det.
    Kan ha jättefel också.
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-09-20 23:45:25 följande:
    hallo! Jo visst behöver lill tösen ett pass...vi får göra ett provisoriskt ute på arlanda samma dag som vi åker. Att vi missat det, vi som reser kors och tvärs...=)
    Har funderat på att skaffa ett till min lillknodd också men de gäller ju inte så länge för de små.
    Har inte planerat nån resa heller iofs så det är ju inte grymt viktigt.
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-09-23 21:10:19 följande:
    Nu åker vi till Grekland och myser lite i värmen. Blir borta en vecka. Kanske kan vi hitta på nått då, gå på kulturhuset och ta en fika Passet ordnades idag på Arlanda. =) Sköt om dig
    Absolut. Njut lite åt mig också!
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz

    på Fredag är det mammaträff igen på Waynes Coffee. Vi är några som ska ses. Du kanske vill följa med på det?


    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-10-04 19:24:01 följande:
    Ja det vill vi gärna, träffas ni i stan?
    Jajamen
    kl 11.00 på Mio/waynes Coffee på sveavägen (hötorget) på fredag.
    Vi möts nere i huvudentrén så att vi inte kan missta oss på folk däruppe *S*
    Är en hel del människor med vagnar där nämligen.
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
Svar på tråden Nya vänner sökes i sthlm