• Norrbagge

    Ge mig din blogg!

    Välkommen in till mig @ appselut.blogg.se -när allting annat suger. Jag skriver om det mesta och gillar att läsa om det mesta!

    Så kom igen, ös på med era bloggadresser!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-21 19:34
    jag kommer alltså inte att skriva om er blogg i min blogg. Här ville jag helt enkelt att vi kunde dela med oss av våra bloggar!

  • Svar på tråden Ge mig din blogg!
  • Nonstopvampire
    Tullemo skrev 2008-03-15 10:38:37 följande:
    Jag såg i en annan tråd att en annan också fått varning så det var tydligen för att vi har metrobloggen. Och eftersom man fåt betalt där så räknas det tydligen som  reklam. Men dom kan ju inte ialla fall tvinga mig att ta bort min "sidfot" :D
    Ahaaaa :P dom tror att ni sitter o försörjer er på bloggen ;) =D
    ja jag säger då det, men ja visst, all form av reklam är ju förbjuden även om det egentligen är det du skrivit i din blogg som du vill dela med dig och inte försöker sälja nånting =/
    knepigt! :P
  • Tullemo
    Nonstopvampire skrev 2008-03-15 14:39:58 följande:
    Ahaaaa :P dom tror att ni sitter o försörjer er på bloggen ;) =Dja jag säger då det, men ja visst, all form av reklam är ju förbjuden även om det egentligen är det du skrivit i din blogg som du vill dela med dig och inte försöker sälja nånting =/knepigt! :P
    Hehe, ja men nu har jag lärt mig något till nästa gång :D
    www.metrobloggen.se/jeli81 En mammas/kvinnas/hustrus små och stora bekännelser
Svar på tråden Ge mig din blogg!