Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Efter abort av Anony­m (Nerv­ö­s) Barnmors­kan 1,2k 0 Jag har gjort en medicinsk abort för två veckor sen, vilken gick jättebra (blödde hyfsat m... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,2k
Ägglossning två gånger?? av Anony­m (Nath­a­lie) Barnmors­kan 1,1k 0 Hej,För lite mer än två veckor sedan fick jag positivt på ägglossningstestet (glad gubbe),... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
Vad händer i min kropp??? av Anony­m (Orol­i­g själ.­) Barnmors­kan 919 0 Hejsan.Jag har i ungefär 5 dagars tid haft ont i mina bröstvårtor. Smärtan varierar lite f... Barnmors­kan Obesvarade
0
919
Test som blir svagare av Anony­m (Jätt­e­oroli­g­) Barnmors­kan Anonym (Jätteorolig)
Äldre 14 Sep 12:30
993 1 Hej! Jag har i helgen fått reda på att jag är gravid, hunnit ta fyra positiva tester varav... Barnmors­kan Anonym (Jätteorolig) Äldre 14 Sep 12:30
1
993
Test som blir svagare av Anony­m (Jätt­e­oroli­g­) Barnmors­kan 809 0 Hej! Jag har i helgen fått reda på att jag är gravid, hunnit ta fyra positiva tester varav... Barnmors­kan Obesvarade
0
809
Tanke av ahmil­l­ionai­r­e Inaktiva­: Socialde­mokrater­na 926 0 Jag har legat sömnlös i många nätter irriterad på det svenska folket som verkar bara fokus... Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Obesvarade
0
926
Blödning + stick/små hugg i livmodern. Gravid? av michi­0­704 Barnmors­kan 1,3k 0 Hej! Har försökt hitta svar på forumet två gånger men ej fått några svar så jag testar här... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,3k
Olycka av malii­n­nnn19­9­0 Barnmors­kan 962 0 Hej! Jag är gravid i vecka 16 nu. var i vecka 15 när detta hände.Söndagen den 6/9 svimmade... Barnmors­kan Obesvarade
0
962
kortare lutealfas med kopparspiral av Anony­m (nyfi­k­en) Barnmors­kan 881 0 Hej. Jag har just fått min första mens efter att 3e barnet föddes för snart två år sedan.... Barnmors­kan Obesvarade
0
881
Effekt av spinal vid vaginalförlossning av Oroli­g­Mamse­n Barnmors­kan 919 0 ja, som jag skrev i titeln, vad får man för effekt av spinalen under vaginalförlossning? J... Barnmors­kan Obesvarade
0
919
Helt plötsligt riklig mens av Anony­m (Mens­) Barnmors­kan 3,5k 0 Jag är en av dem som är lyckligt lottad med sparsam mens. Blöder i ca 3-4 dagar varav andr... Barnmors­kan Obesvarade
0
3,5k
Toxoplasmos av Anony­m (Sara­) Barnmors­kan 912 0 Hej,Jag har en fråga om toxoplasmos.Om man skulle bli smittad, alltså få en primärinfektio... Barnmors­kan Obesvarade
0
912
Föräldrapenning av Anony­m (Hann­a­) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 7 Sep 11:24
34,7k 3 Hej,Har en fråga rörande föräldrapenning.Min man har varit hemma i 3 veckor nu i sommar. V... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 Sep 11:24
3
34,7k
Frågor om SGI/Föräldrapenning av Anony­m (SGI-­f­rågor­) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 7 Sep 11:17
23,3k 5 Hej, Jag har ett par frågor om föräldrapenning utifrån min situation som ser ut som följan... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 Sep 11:17
5
23,3k
gravid långt gången utan att veta om det? av Anony­m (känn­s som foste­r­rörel­s­er men ej gravi­d­?) Barnmors­kan Anonym (känns som fosterrörelser
Äldre 5 Sep 14:03
1,8k 1 Hej!Vad är det som rör sig i min mage??Är över 40 år o fick barn för snart 1½ år sen (efte... Barnmors­kan Anonym (känns som fosterrörelser Äldre 5 Sep 14:03
1
1,8k
Föräldrapenning av hanna­p­90 Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 1 Sep 09:12
12,8k 1 Hejsan.Jag skall nu ansöka om föräldrapenning, men har en liten fråga.Jag är endast timans... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 1 Sep 09:12
1
12,8k
Föräldrapenning på endast lördagar av Anony­m (Ceci­l­ia) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 31 Aug 16:08
10,4k 1 Hej! Jag jobbar heltid mån-fre och har förälsrapenningsdagar att nyttja. Jag vet att jag... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 31 Aug 16:08
1
10,4k
blod av Angel­s dream Barnmors­kan 814 0 hejJag har fått veta att jag är rh- och att fostret jag bär på är rh+Jag skulle gärna vilj... Barnmors­kan Obesvarade
0
814
Anmälan föräldrarpenning av Karin­1­0 Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 31 Aug 10:52
8,5k 1 Hej! Kommer from idag att gå ner till 80% från heltid på mitt jobb. Har tänkt täcka upp de... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 31 Aug 10:52
1
8,5k
Kan jag rädda min föräldrapenning? av Anony­m (Linn­e­a) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 31 Aug 10:43
7,6k 1 Hej! Jag undrar om det finns någon chans för mig att rädda min föräldrapenning? Jag har... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 31 Aug 10:43
1
7,6k