• Svar på tråden BIM mars 2024
  • amiilee
    BIM idag och mensen kom punktligt 💔 Negativa tester i tre dagar innan så det var rätt väntat. Nu är vi inne på 12e ägglossningen i försök att få vårt första efterlängtade barn. Så otroligt frustrerande att aldrig någonsin få ett plus. Ska fundera nu om vi ska pausa temp och ÄL-test denna månad för i helgen för att orka. BIM igen 30/3..
    1/2 En till, 3e barnet, 2a försöket
    2/3 Femman, 5e barnet, 1a försöket.
    2/3 Lalajada123, 1a barnet, 6e försöket.
    4/3 Solros28, 3e barnet, 13e försöket.
    4/3 Elianis98, 1a barnet, 2a försöket.
    4/3 Millis, 1a barnet, 3e försöket.
    7/3 Lusse88, 1a barnet, 4e försöket.
    10/3 Rosen3, 1a barnet, 5e försöket (efter senaste missfall, 4 totalt). 
    12/3 bebissugen91, 1a barnet, 7e försöket.
    12/3 Enlitentrea, 3e barnet, 2a försöket. (1a gemensamma barnet). 
    13/3 Yellowstones, 1a barnet, 3e försöket.
    14/3 Naniismamma, 5e barnet (1a gemensamma), 2a försöket
    16/3 fancyr, 3e barnet , 4e försöket. 
    16/3 Adaaad, inga barn, 8 försöket, 1 MA i sept och 1MF i januar.
    19/3 Nessla,1a barnet, 3e försöket
    20/3 Julia, 2a barnet, 8e försöket, 1 MF i feb
    27/3 båten, 4e barnet, 2a försöket 
    29/3 Femman, 5e barnet, 2a försöket.
    30/3 Sallyalicenancy, 3e barnet, 5e försöket
    30/3 Madicken2023, 3e barnet, 6e försöket
    30/3 amiilee, 1a barnet, 12e försöket
  • Anonym (Millis)

    Fick min mens idag också, som väntat. Så får väl hoppa över till April-gruppen jag med! Hoppas på fler plus då! 


    Kommer ändå nyfiket att följa denna gruppen, håller tummarna för er andra och hoppas på massa plus Hjärta

  • Naniismamma
    amiilee skrev 2024-03-04 20:08:19 följande:
    BIM idag och mensen kom punktligt 💔 Negativa tester i tre dagar innan så det var rätt väntat. Nu är vi inne på 12e ägglossningen i försök att få vårt första efterlängtade barn. Så otroligt frustrerande att aldrig någonsin få ett plus. Ska fundera nu om vi ska pausa temp och ÄL-test denna månad för i helgen för att orka. BIM igen 30/3..
    1/2 En till, 3e barnet, 2a försöket
    2/3 Femman, 5e barnet, 1a försöket.
    2/3 Lalajada123, 1a barnet, 6e försöket.
    4/3 Solros28, 3e barnet, 13e försöket.
    4/3 Elianis98, 1a barnet, 2a försöket.
    4/3 Millis, 1a barnet, 3e försöket.
    7/3 Lusse88, 1a barnet, 4e försöket.
    10/3 Rosen3, 1a barnet, 5e försöket (efter senaste missfall, 4 totalt). 
    12/3 bebissugen91, 1a barnet, 7e försöket.
    12/3 Enlitentrea, 3e barnet, 2a försöket. (1a gemensamma barnet). 
    13/3 Yellowstones, 1a barnet, 3e försöket.
    14/3 Naniismamma, 5e barnet (1a gemensamma), 2a försöket
    16/3 fancyr, 3e barnet , 4e försöket. 
    16/3 Adaaad, inga barn, 8 försöket, 1 MA i sept och 1MF i januar.
    19/3 Nessla,1a barnet, 3e försöket
    20/3 Julia, 2a barnet, 8e försöket, 1 MF i feb
    27/3 båten, 4e barnet, 2a försöket 
    29/3 Femman, 5e barnet, 2a försöket.
    30/3 Sallyalicenancy, 3e barnet, 5e försöket
    30/3 Madicken2023, 3e barnet, 6e försöket
    30/3 amiilee, 1a barnet, 12e försöket
    Ååh nej :( jävla tant röd :( ... Hoppas det blir er tur nu på nästa försök !, förstår frustrationen:(
  • Sandisen


    Vad tror ni om denna kurva? Varför blir det en dipp dag 5-6 efter ÄL? Hade pos ÄL test 23/2 och gissar att ägglossningen skedde 25. Är ny på att tempa men förväntansfull 😁 har BIM på söndag 10/3
  • bebissugen91

    Naniidmamma - spännande med Australien 😄 visst skulle du tillbaka till Sverige snart?
    Själv jobbar jag som farmaceut på ett apotek i Malmö. Detta är första cykeln som jag inte känner mig lika besatt av det hela. Mest för jag har haft annat som ockuperat tankarna så som en hund med diskbråck och ett skov i min tarmsjukdom. 

  • Naniismamma
    bebissugen91 skrev 2024-03-04 21:40:34 följande:

    Naniidmamma - spännande med Australien 😄 visst skulle du tillbaka till Sverige snart?
    Själv jobbar jag som farmaceut på ett apotek i Malmö. Detta är första cykeln som jag inte känner mig lika besatt av det hela. Mest för jag har haft annat som ockuperat tankarna så som en hund med diskbråck och ett skov i min tarmsjukdom. 


    Ja det är spännande faktiskt hehe, gillar inte alltid värmen . När jag landa och gick utanför flygplatsen så var det som ett terrarium som slog mig i ansiktet xD .. yes, under april åker jag tillbaka till Sverige ^^.
    Ååh spännande :D ... Skönt att inte känna sig lika besatt xD , ja hoppas jag kommer dit också xD ... Usch nej :( låter inte jätte roligt direkt :(
  • Lusse88

    Alltså jag är helt förvirrad nu tjejer. Jag fick en liten blödning igår. Mensvärk i samband med det. Trodde verkligen mensen kom. Gick med binda hela dagen. Kom inget mer. Binda hela natten. Inte kommit mer. Mensvärken är bortblåst. Kaaaan det ha varit en nidblödning på äl+11? Jag startade en BIM april 2024-grupp igårkväll för jag tänkte att det nog var en segstartad mens bara. Men vafasen. Det kommer inte mer?

  • Lusse88

    Tydligen kan ägget fästa på dag 11. Inte konstigt i så fall att jag inte plussat om det fäste igår. Åh, nu hoppas vi igen. Fast vågar knappt. Tänker att mensen kommer igång närsomhelst nu. :/ Vågar knappt tro att vi lyckades på fjärde försöket. Gjorde vi det!? Nu kommer det ju ta väldigt lång tid innan jag kan ta graviditetstester om det var en nidblödning igår va? Jag är ny på det här så rätta mig om jag har fel! :)

Svar på tråden BIM mars 2024