• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    RedHotDarling skrev 2013-01-10 11:12:40 följande:
    Flört
    Längtar redan efter att se mer av dig, RHD Flört
  • Anonym (tvilling)
    Fotografen skrev 2013-01-10 11:36:25 följande:


    Jävlars vilken vacker kropp du har kvinna.
    Så fint med dom kurvorna så man blir ju alldeles till sig ;)
    Tack för att även du vill visa upp din fina kropp och få en att tänka på annat här på jobbet.

    Tack! Trevligt att det gillas. :)
  • niceelinice
    NoteturNomen skrev 2013-01-10 11:19:46 följande:
     Ja det var väl på tiden... Se nu här killar hur det ska gå till!! :)
    Nå, vad väntar ni på?? Spring och hämta kameran nu! ;)

    Kan inte annat än att hålla med...mer bilder grabbar ;)

    Och vi ser gärna mer av dig oxå Mattias, skit samma om den blir borttagen, vi som är online hinner ju se iaf Flört 
  • Mattias39
    niceelinice skrev 2013-01-10 11:47:01 följande:

    Kan inte annat än att hålla med...mer bilder grabbar ;)
    Och vi ser gärna mer av dig oxå Mattias, skit samma om den blir borttagen, vi som är online hinner ju se iaf Flört 
    Nja....vågar inte visa mer här i tråden...för blyg för det...Flört
  • niceelinice
    Mattias39 skrev 2013-01-10 11:52:58 följande:
    Nja....vågar inte visa mer här i tråden...för blyg för det...Flört

    Äh, inte tror jag du är det minsta blyg...och det borde du inte vara med en sån där kropp heller. Den är ju gjord för att visas upp Flört
  • niceelinice
    Anonym (fru) skrev 2013-01-10 10:59:26 följande:
    Tackar! och som mer tack  för alla snälla kommentarer kommer ännu ett foto på resten av min kropp{#emotions_dlg.flower}

    Mycket fin kropp du har...och efter 2 barn dessutom. Imponerande Glad
  • Tom Araya
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-09 18:34:59 följande:

     


    Så här  ser man ut om man är 30 år och tvillingmamma. Helt ok är det väl, kunde varit värre. :) 1,70 lång, ca 70kg.
    Du är långt bättre än okej....Solig...och det där håret får mig att smälta! Flört
  • j the man
    Anonym (fru) skrev 2013-01-10 10:59:26 följande:
    Tackar! och som mer tack  för alla snälla kommentarer kommer ännu ett foto på resten av min kropp{#emotions_dlg.flower}







    vilken läcker fru!!
  • Tom Araya
    niceelinice skrev 2013-01-09 10:38:13 följande:
    Har följt den här tråden ett tag nu och är sjukt imponerad av alla som vågar lägga in bilder på sig själv...så nu tänkte jag oxå försöka vara lika modig. Känns skrämmande Kräks men här kmr iaf en bild jag hade på datorn, som jag fotat när jag skulle skicka en bild till min sambo och kåta upp honom på jobbet ;) Sedan jag börjat träna så har tyvärr mina bröst försvunnit, men ju mer magrutorna syns desto lättare känns det att ha minimala bröst. Men silicon kommer att behövas tid nog.  

     


    Oh jäklar! Förvånad Det syns verkligen att du tränar mycket och det där fodralet var verkligen läckert på dig.Glad
    Dock är du på tok för smal för min smak men tack för jättefin bild! {#emotions_dlg.flower}Solig
Svar på tråden Helkroppstråden