• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • camomill
    Ny på det här med att testa och jag har en fråga. Vet någon vad det här är för streck på sidan av graviditetstestet? Är det ett extra kontrollstreck?



    BIM+1 idag så än finns hopp Skrattande
  • MBEKCB
    camomill skrev 2024-02-29 14:58:48 följande:
    Ny på det här med att testa och jag har en fråga. Vet någon vad det här är för streck på sidan av graviditetstestet? Är det ett extra kontrollstreck?

    BIM+1 idag så än finns hopp Skrattande
    Det strecket betyder ingenting, dyker upp på stickor rätt ofta - vilket självklart förvirrar. Ser dessvärre negativt ut, men avvakta och ta ett nytt om 2 dagar :)
  • camomill
    MBEKCB skrev 2024-02-29 15:11:46 följande:
    Det strecket betyder ingenting, dyker upp på stickor rätt ofta - vilket självklart förvirrar. Ser dessvärre negativt ut, men avvakta och ta ett nytt om 2 dagar :)
    Då var det som jag trodde - tack för svar :)
    Det där testet är blankt så får vänta ett par dagar med att testa igen om ingen mens dyker upp. 
  • MBEKCB
    camomill skrev 2024-02-29 15:18:35 följande:
    Då var det som jag trodde - tack för svar :)
    Det där testet är blankt så får vänta ett par dagar med att testa igen om ingen mens dyker upp. 
    Lycka till!!! Håller tummarna :)
  • Naniismamma
    Friros skrev 2024-03-01 09:11:19 följande:
    Jag ser en skugga, men det kan både va ögonen som lurar mig eller spök eller bara svagt... Testa igen om någon dag och lycka till ! :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester