• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Cashili33
    Disktrasan skrev 2024-02-21 16:34:30 följande:
    Tog detta test och inom tiden så såg jag ett svagt streck som fortfarande är kvar. Köpte såna clearblue digital ultratidigt som säger ?inte gravid?? vet inte vad jag ska tro 🤷🏼?♀️ är det ett spökstreck kanske?
    Lite svårt att se tycker jag .. ser ut som streck åt två håll 
    du har ingen bild på testet åt rätt håll ? 
  • ems1991

    Någon som kan hjälpa mig att titta på mitt test jag tog precis? Är på Bim+3 idag och ingen mens än. Igår på Bim+2 syntes inget alls. Jag tycker mig se ett svagt streck eller är det jag som ser fel? 


  • Nessla
    ems1991 skrev 2024-02-25 14:22:31 följande:

    Någon som kan hjälpa mig att titta på mitt test jag tog precis? Är på Bim+3 idag och ingen mens än. Igår på Bim+2 syntes inget alls. Jag tycker mig se ett svagt streck eller är det jag som ser fel? 


     


    Jag ser det utan att behöva anstränga mig!! Vågar mig nästan på ett svagt grattis, men prova med digitalt för att vara på säkra sidan skulle jag säga! ;) 
  • fancyr
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-26 10:32:11 följande:
    Vad tror ni om detta?
    Det där är nog ett test som är negativt 
  • Lojsan DN
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-26 10:32:11 följande:
    Vad tror ni om detta?
    Jag ser tyvärr bara kontrollstrecket på din bild, lägg ut ett kort hela testet i stället. 
  • Cashili33
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-26 10:32:11 följande:
    Vad tror ni om detta?
    ? Ser inte hela testet 
  • Maymom
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-26 10:32:11 följande:
    Vad tror ni om detta?
    Du verkar inte ha fått med hela testet i bilden som du la upp. Prova med en ny bild där platsen för teststrecket också är med.
  • Fyyyyran

    Vad tror ni om denna? Taget på BIM -5. Tycker det borde vara starkare om det var positivt. 

  • Maymom
    Fyyyyran skrev 2024-02-27 06:01:30 följande:

    Vad tror ni om denna? Taget på BIM -5. Tycker det borde vara starkare om det var positivt. 


    Går inte att se när du gjort bilden svartvit. Omöjligt att avgöra då om det är någon färg på teststrecket.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester