• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Amandy1990
    Sanlin90 skrev 2023-09-03 12:10:04 följande:
    Jag är lite förvirrad här då.. jag är på äl+7 OM jag haft äl vilket jag tror men idag är jag så trött att jag känner mig full så tog ett test bara för att och det visar såhär?!
    Ser positivt ut ☺️
  • Syskonförsök

    I andra tråden du la upp såg jag ingenting men här ser jag! speciellt bild två! ta ett imorgon med morgonurin så håller jag tummarna. Jag har själv fått så många spök som är grå och ger så mycket hopp att jag inte vågar uttala mig men jag hoppas SÅ mycket att det är ett plus för dig. Håller tummarna så får du uppdatera imorgon! 


    Sanlin90 skrev 2023-09-03 12:10:04 följande:
    //

    Jag är lite förvirrad här då.. jag är på äl+7 OM jag haft äl vilket jag tror men idag är jag så trött att jag känner mig full så tog ett test bara för att och det visar såhär?!
  • Finmamma


    Hej

    Detta är ett testatidigt test och jag är idag på ÄL+12. Skulle ni säga att detta är ett spökstreck?
  • Alvedon83
    Finmamma skrev 2023-09-04 11:43:47 följande:
    Hej

    Detta är ett testatidigt test och jag är idag på ÄL+12. Skulle ni säga att detta är ett spökstreck?
    Kan nog vara så, dom är luriga dom där testerna. Många som får såna där diffusa streck utan att det är nåt, bara kolla bakåt i tråden så ser du. Prova med nåt annat test imorgon.
  • Cashili33
    Alvedon83 skrev 2023-09-04 13:30:49 följande:
    Kan nog vara så, dom är luriga dom där testerna. Många som får såna där diffusa streck utan att det är nåt, bara kolla bakåt i tråden så ser du. Prova med nåt annat test imorgon.
    Jättesvårt att säga när bilden är så oskarp 

    rakt framifrån med ljus är bättre 

    måste du redigera fram strecket skulle jag gissa negativt 
  • Phie84
    Sallykanin97 skrev 2023-09-04 14:28:00 följande:
    Ser något men svårt å se om det e rött eller spök-grått :S
  • Cashili33
    Finmamma skrev 2023-09-04 15:53:26 följande:

    Tack snälla för svar. Här kommer en ny, rakt uppifrån och utan filter.


    Ser inget där 
  • Maymom
    Finmamma skrev 2023-09-04 15:53:26 följande:

    Tack snälla för svar. Här kommer en ny, rakt uppifrån och utan filter.


    Negativt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester