• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lind85


    Vad tror ni om detta? Ingen aning när ägglossning var,  kollade inte denna månad. Men bör ha bim fredag eller lördag.  Två år försök till syskon denna månad,  två missfall och typ åtta kemiska missfall under de här två åren. Så jag hoppas så att det är vår tur snart. 
  • Nommsan
    Lojsan DN skrev 2023-08-09 06:09:29 följande:

     


    Men kan det inte vara så att du kanske inte är så långt gången som du tror, därför syntes inga hjärtslag. Sen att de tror att det stannat av är säkert för att det inte är så stort som 6 veckor. 🥰 Jag hoppas verkligen att de ser ett hjärta och att det tagit fart om 10 dagar. 


    Jo, jag har ju gjort ivf så vet ju exakt. Men vi får se. 😊
  • svansmamman
    Nommsan skrev 2023-08-08 22:38:30 följande:
    Nä de gick sådär, ser ut som de avstannat eller nåt. Såg inga hjärtslag så ska tillbaks om 10 dagar. Märkligt att plussen blir starkare och starkare. Skitjobbigt. 
    Vad tråkigt att höra! ❤️ Det blir en jobbig väntan kommande dagar, men jag hoppas tiden går snabbt och att det ändå syns ett litet pickande hjärta där om 10 dagar. Jag fortsätter att hålla tummarna! 
  • svansmamman
    Ompalompa1337 skrev 2023-08-09 12:33:44 följande:

    Hejsan jag tog ett Clerblue ultratidigt och jag såg en mörkare skugga så jag brydde mig inte mera om de, men sen efter att tiden gått ut så såg det nu ut såhär, någon som haft så och varit gravid? Glad Ska testa igen om någon dag Glad


    Det är tyvärr väldigt vanligt att få så där utan att det innebär att man är gravid, just dessa tester är kända för det. Jag rekommenderar att slopa cbs manuella tidiga test och istället köra på digitala varianter. 🥰
  • svansmamman
    Lind85 skrev 2023-08-09 13:08:25 följande:
    Vad tror ni om detta? Ingen aning när ägglossning var,  kollade inte denna månad. Men bör ha bim fredag eller lördag.  Två år försök till syskon denna månad,  två missfall och typ åtta kemiska missfall under de här två åren. Så jag hoppas så att det är vår tur snart. 
    Jag ser tyvärr inget. ❤️
  • Lojsan DN
    Nommsan skrev 2023-08-09 13:40:53 följande:
    Jo, jag har ju gjort ivf så vet ju exakt. Men vi får se. 😊
    Jaha det visste inte jag.😯 Ja då håller jag tummarna för att det är som det ska ändå. 
  • Aragaile

    Hejsan! 
    vad tror ni om detta test? Testade även igår och då var det svagare. 


    hoppas?.Hjärta

  • Alvedon83
    Aragaile skrev 2023-08-10 07:35:56 följande:

    Hejsan! 
    vad tror ni om detta test? Testade även igår och då var det svagare. 


    hoppas?.Hjärta


    Grattis🤩
  • Aragaile
    Alvedon83 skrev 2023-08-10 07:44:09 följande:
    Grattis🤩

    Tror du det?? Skrattande


    skulle fått mens i tisdags, även tagit ?ultratidigt graviditetstest? innan BIM som visat negativt? vågar inte ta något mer digitalt, eller? Åh. Vad svårt detta är haha?

  • cutepenguin
    Aragaile skrev 2023-08-10 07:50:50 följande:

    Tror du det?? Skrattande


    skulle fått mens i tisdags, även tagit ?ultratidigt graviditetstest? innan BIM som visat negativt? vågar inte ta något mer digitalt, eller? Åh. Vad svårt detta är haha?


     


    Jag tror absolut du skulle få Gravid på ett digitalt test. Strecket är ganska tydligt 🥰 Grattis!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester