• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lindis1974

    Bruna flygningar kan man ha kotte men testet skulle vara mycket starkare nu. Har sett dina tidigare test och dem var ju starkare än detta.
    Har du fortfarande inte kontaktat gyn?

  • slemtorsk i din bralla
    kotte1 skrev 2011-10-13 20:06:24 följande:
    jag tycker mig absolut se nåt på det översta testet.. hoppas du får starkare plus snart Glad
    underligt.. för jag ser inget ha ha ha.. och jag har ju nya glasögon---

    KOtte tyvärr kan jag inte säga att jag ser nåt på ditt test, men det KAN bero på min skärm eller att fotot inte återger ordentligt.
  • Lajs85

    Hoppar in här! Är på BIM +1. Testade sista testet för 3 dagar sen om jag inte minns fel, sen tog testen slut :( På Bim-3 så är jag säker på att jag såg något men dagen efter var det så vitt de kan vara... Funderar på å stick iväg nu å köpa två test. Ett till i kväll å ett till i morgon! Blev så vansinnigt testsugen...

  • Lövet22

    Kotte: Ser inget, du behöver ringa gyn nu när du inte fått nån mens än. Lycka till.

    Slemtorsk, jag ser också något svagt om jag verkligen vill Men inte något jag skulle kalla plus. Hoppas det är starkare snart

  • Lövet22
    SmoochiePoo skrev 2011-10-13 20:15:58 följande:
    Ingen som är sugen på att analyser mitt test med? Skrattande

     


    Ser inget
  • suss85

    "slemtorsk"

    Hahhah jaa jag tror till och med jag lyckades få de mer synligt med mobilkameran än vad jag själv ser! men tänker ha is i magen ett tag till sist plusade jag en onsdag och fick missfall på söndagen. så den där riktiga glädjen infinner sig kanske inte änn på ett tag och jag hoppas att det finns en liten som vill stanna i magen!  

  • Guacamole

    Slemmis.. Kanske inbillar mig men ser något där. Kanske är för tunt men kul att analysera iaf!
    Bild två är inte så bra.. 



     
    Älskade Kevin 091114
  • SmoochiePoo
    Lövet22 skrev 2011-10-13 20:18:51 följande:
    Ser inget
    Näe det är  nog jag som ser i syne! SoligTack för titten!
  • suss85
    Guacamole skrev 2011-10-13 20:26:59 följande:
    Slemmis.. Kanske inbillar mig men ser något där. Kanske är för tunt men kul att analysera iaf!
    Bild två är inte så bra.. 
    jag ser oxå! och jag vet inte hur man får bort skuggannnnnn!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester