• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • SmoochiePoo

    Har hängt här och läst och tittat på test med spänning!

    Här har ni en testoman till...som nu inte blir klok!! Tog ett test imorse och slängde ett öga på det innan jag gick till jobbet men såg inget speciellt (kanska hade gått 4-5 min) men nu när jag kommer hem så ser jag något...
    Vet att det är efter tiden och har torkat...men de andra testen jag tagit har inte en tillstymmelse till streck! Vad tror ni? Och ser ni något är ju frågan! Drömmer Jag fortsätter självklart att testa men man blir ju så nyfiken!


  • slemtorsk i din bralla

    Dagens test... inte särskilt mycket att analysera va:-/ Bim -3 i dag.. status... ONT i bröstvårtorna så det skriker om det annars inga som helst tecken på att mensen är på väg.. så än så länge lever hoppet



  • Lana

    slemtorsk,jag kan se ngt,men kan inte säga om det är rosa elelr grått tyvärr,men nått är där.otydligt men jag ser det.spec på det översta

  • slemtorsk i din bralla
    Lana skrev 2011-10-13 19:51:18 följande:
    slemtorsk,jag kan se ngt,men kan inte säga om det är rosa elelr grått tyvärr,men nått är där.otydligt men jag ser det.spec på det översta
    på allvar!?!?!?  *S* Helt otroligt att folk ser saker som jag inte ser ha ha ha.....Ja ja... förhoppningsvis har du rätt då
  • suss85


    vad tror ni inga grattis det är efterlängtat så inni... men efter ett MA så får tiden utvisa.. =)
    Kanske ser i syne... Bim-3 
  • SmoochiePoo
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-13 19:33:12 följande:
    Dagens test... inte särskilt mycket att analysera va:-/ Bim -3 i dag.. status... ONT i bröstvårtorna så det skriker om det annars inga som helst tecken på att mensen är på väg.. så än så länge lever hoppet

     


    Tycker mig se något, men vem vet jag ser säkert streck by default på tester! Håller dock tummar och tår att det kommer ett starkare imorgon!
  • slemtorsk i din bralla
    suss85 visst fan är det positivt (ursäkta språket) det är ju solklart
    SmoochiePoo skrev 2011-10-13 20:00:03 följande:
    Tycker mig se något, men vem vet jag ser säkert streck by default på tester! Håller dock tummar och tår att det kommer ett starkare imorgon!
    Ja jag ser inget på riktigt iaf.... så ska det bli nåt synligt så måste det bli väldigt mycket starkare *S*

    Läste att man kan ha så låg HCG-halt som 4 i 4:e veckan samtidigt som man kan ha så högt som 9,5 som "icke gravid"...DET är lite underligt tycker jag...eller så är det någon av de två tabeller jag har hittat som är felaktig

    Men som sagt.. har 3 dagar kvar till BIM så det är bara att vänta o se
  • kotte1

    nån som vill sig på en gissning? 
    skulle haft mens den  3:e.. den 5:e kom
    rödbrunt i bindan en dag,sen var det bara brunt som kom..
    Alltså ingen mens.. hur vanligt är det med bruna flytningar om 
    man skulle vara gravid.. har aldrig haft det förut?




     
  • kotte1
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-13 19:33:12 följande:
    Dagens test... inte särskilt mycket att analysera va:-/ Bim -3 i dag.. status... ONT i bröstvårtorna så det skriker om det annars inga som helst tecken på att mensen är på väg.. så än så länge lever hoppet

     


     


    jag tycker mig absolut se nåt på det översta testet.. hoppas du får starkare plus snart Glad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester