• Sammie

    Vad har ni på er hemma?

    Jag är ett "dåsmonster" som tar av mig jeansen eller vad jag nu har på mig så fort jag kommer innanför dörren. Sätter på mig mysbrallan och en skön tröja. Jag känner mig så himla tråkig, när det kommer folk och hälsar på så ser man ju alltid ut som en idiot. Så nu är jag nyfiken på vad ni går runt i för kläder när ni kommer hem? Det ska tilläggas att mina såkallade mysbrallor är nog det mest erotikdödande som finns i klädväg, men min sambo är gullig och säger att allt klär en skönhet. Så vad har ni på er egentligen?

  • Svar på tråden Vad har ni på er hemma?
  • jummie

    mysbyxor för mig är inte dessa fula noppriga saker utan lite lösare träningsbyxor...så länge det är lycra i dem är det mysbyxor för mig!!

  • Butterfly

    Oh, vad skönt att höra att så många softar runt i sköna kläder. Jag skulle aldrig kunna jobba som t ex flygvärdinna. Jag HATAR strumpbyxor, kjol och obekväma skor!! Tacka vet jag jeans och sen mysisar hemma!! HAr innesterat i några snygga träningsbrallor. Man kan ju alltid låtsas att man är sportig!

  • ÄngelBängel

    Oftast går jag klädd som på jobbet men på söndagar och kvällar jag känner mig lite hängig är det pyjamas som gäller. Jag gjorde dessutom ett fynd på Ellos i höst. En hemmaklänning i plysch!!! En sann erotikdödare men helt underbart mjuk och skönt, klämmer inte det minsta, dessutom är den så stor att den når ner till tårna. Härligt! Ett litet tips till er andra mysisrna där ute

  • Ebbiz

    ÄngelBängel:
    ha ha ha..är klänningen cerise färgad? Min syster har nämligen inhandlat en sådan som hon svassar runt i hemma och myser! När jag och sambon var hem till dem häromdagen hade hon den på sig och jag kunde inte låta bli att skratta ! Den var nästan hemskare än min gamla fula träningsbrallor !

  • Amber

    Jag går för de mesta i jeans & tröja/linne. Men ibland slinker även denna glamour Mamma ner i ett par mysisar ;)

  • Monia

    Hejsan! Hemma går jag i myskläder och toppluva (! Japp,jag har peruk men den åker av så fort jag är hemma) men annars är det jeans och nån snygg tröja som gäller. Men eftersom jag och min kille träffas så sällan så klär jag mej lite "piffigare" hemma när vi träffs. Men han tycker om att jag knatar runt i myspys oxå,och då vill han välja ut nåt som han tycker jag ser extra mysig ut i...

  • ÄngelBängel

    Ebbiz: Nej den är ljungfärgad. Ser ut som en huvatröja men istället för att ta slut med en resår så fortsätter den hela vägen ner till fötterna. Jag vet inte om länken funkar men isåfall. Här är den:

    www.ellos.se/

  • Sammie

    Sofie75:
    Du tänkte nog på mitt svar. Jag håller med dig om att mysbyxlivet kan vara en fälla. Jag förstod nog egentligen att det var med glimten i ögat du skrev. Men med hormoner som spökar (om jag får skylla på det) så kände jag bara att jag behövde svara. Jag är ingen feminist, brukar inte debattera och stå i. Så hoppas att du har överseende med mitt inlägg.

Svar på tråden Vad har ni på er hemma?